تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

مدیرعامل مخابرات لرستان: اینترنت پرسرعت ۳G را در کوهدشت راه‌اندازی می‌کنیم

  • کد خبر : 67447
  • 09 اردیبهشت 1394 - 21:19

  میرملاس نیوز: مدیرعامل مخابرات لرستان گفت: با توجه به اینکه کوهدشت یکی از شهرستان‌های بزرگ و مهم در لرستان است، بزودی اینترنت پرسرعت ۳G را در کوهدشت راه‌اندازی می‌کنیم. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس؛ هومان محمودی سه‌شنبه شب در دیدار با فرماندار کوهدشت اظهار داشت: با توجه به اینکه کوهدشت یکی […]

13930226000252_PhotoA

 

میرملاس نیوز:

مدیرعامل مخابرات لرستان گفت: با توجه به اینکه کوهدشت یکی از شهرستان‌های بزرگ و مهم در لرستان است، بزودی اینترنت پرسرعت ۳G را در کوهدشت راه‌اندازی می‌کنیم.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس؛ هومان محمودی سه‌شنبه شب در دیدار با فرماندار کوهدشت اظهار داشت: با توجه به اینکه کوهدشت یکی از شهرستان‌های بزرگ و مهم در لرستان است، بزودی اینترنت پرسرعت ۳G را در کوهدشت راه‌اندازی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه پوشش‌دهی مناطق مختلف کوهدشت در دستور کار است، اظهار کرد: در راستای توسعه پوشش تلفن همراه مسیرهای مواصلاتی و رفع مشکل نقاط کور کوهدشت چندین سایت جدید آماده بهره‌برداری است.

مدیرعامل مخابرات لرستان با بیان اینکه نیروهایی به منظور حفاظت از تجهیزات مخابراتی و تجهیزاتی که دچار خرابی می‌شوند، به شکل شبانه‌روزی در شهرها فعالیت می‌کنند تصریح کرد: شرکت ارتباطات زیرساخت متولی اینترنت کشور است که امیدواریم مشکل خدمات‌رسانی در حیطه   اینترنت‌ پرسرعت را به مردم در سریع‌ترین زمان به مردم ارائه کنیم.

محمودی با تاکید بر اینکه در جهت خدمت‌رسانی هرچه بهتر به شهروندان انتظار می‌رود، نسبت به پرداخت بدهی‌های معوق خود اقدام کنند از ارائه خدمات اینترنت پرسرعت در روستاها خبر داد و گفت: قصد داریم به روستاهای دور که خانوارهای کمی در آنها سکونت دارند نیز این خدمات را ارائه کنیم.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=67447

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. ۱۰۰ گیگ هم بیاد باز هم ما که سرعت ندیدیم راستی چرا مردم پول میدن ولی خدماتی در کار نیست علت چیست جناب مدیرکل من خودم ماهی ۲۵ هزار میدم حتی روزنامه ای بیست دقیقه باز نمیشه

  2. با سلام وخسته نباشید خدمت مدیر کل مخابرات استان ،قسمت غربی رومشکان سیمکارتهای همراه اول خوب آنتن نمی دهند و مرتب باید جایت را تغییر بدی تا آنتن دهی در حد دو خط پیدا کنی تا یک ارتباط آنهم نا مطلوب برقرار شود خواهشمند است این مشکل را برطرف نمایید.با تشکر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.