تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

اینترنت پرسرعت ۳G در کوهدشت راه‌اندازی می‌ شود

  • کد خبر : 67450
  • 09 اردیبهشت 1394 - 21:28

    مدیرعامل مخابرات لرستان گفت: با توجه به اینکه کوهدشت یکی از شهرستان‌های بزرگ و مهم در لرستان است، بزودی اینترنت پرسرعت ۳G را در کوهدشت راه‌اندازی می‌کنیم. به گزارش میرملاس به نقل فارس ، هومان محمودی سه‌شنبه شب در دیدار با فرماندار کوهدشت اظهار داشت: با توجه به اینکه کوهدشت یکی از شهرستان‌های بزرگ […]

3G_Android_Apple_01

 

 

مدیرعامل مخابرات لرستان گفت: با توجه به اینکه کوهدشت یکی از شهرستان‌های بزرگ و مهم در لرستان است، بزودی اینترنت پرسرعت ۳G را در کوهدشت راه‌اندازی می‌کنیم.

به گزارش میرملاس به نقل فارس ، هومان محمودی سه‌شنبه شب در دیدار با فرماندار کوهدشت اظهار داشت: با توجه به اینکه کوهدشت یکی از شهرستان‌های بزرگ و مهم در لرستان است، بزودی اینترنت پرسرعت ۳G را در کوهدشت راه‌اندازی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه پوشش‌دهی مناطق مختلف کوهدشت در دستور کار است، اظهار کرد: در راستای توسعه پوشش تلفن همراه مسیرهای مواصلاتی و رفع مشکل نقاط کور کوهدشت چندین سایت جدید آماده بهره‌برداری است.

مدیرعامل مخابرات لرستان با بیان اینکه نیروهایی به منظور حفاظت از تجهیزات مخابراتی و تجهیزاتی که دچار خرابی می‌شوند، به شکل شبانه‌روزی در شهرها فعالیت می‌کنند تصریح کرد: شرکت ارتباطات زیرساخت متولی اینترنت کشور است که امیدواریم مشکل خدمات‌رسانی در حیطه   اینترنت‌ پرسرعت را به مردم در سریع‌ترین زمان به مردم ارائه کنیم.

محمودی با تاکید بر اینکه در جهت خدمت‌رسانی هرچه بهتر به شهروندان انتظار می‌رود، نسبت به پرداخت بدهی‌های معوق خود اقدام کنند از ارائه خدمات اینترنت پرسرعت در روستاها خبر داد و گفت: قصد داریم به روستاهای دور که خانوارهای کمی در آنها سکونت دارند نیز این خدمات را ارائه کنیم.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=67450

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۷
  1. والا قرار بود رایتل هم در خرداد سال گذشته به کوهدشت بیاد.. ولی کو رایتل
    امیدوارم شعار نباشه

  2. اییییییییول!

    ولی تو رو خدا زودتر

  3. با تشکر از مسئولین ارتباطات استان قسمت غربی رومشکان برا سیمکارتهای همراه اول خوب آنتن نمی دهد و مرتب باید جابجا بشی تا جای خوبی برای آنتن دهی پیدا کنی خواهشمند است این نقیصه را برطرف نمایید.ممنون

  4. همین امسال راه اندازی میشه آیا؟؟؟؟

  5. جای تشکر و سپاس داره. اما سرعت۳‎ Gو ۴Gکه در سایر کشورهاست با ایران بسیار متفاوته. ما در بین۱۹۰کشور دنیا از نظر سرعت و هزینه اینترنت در رده های آخر قرار داریم (پایین تر از افغانستان و عراق و سوریه و فلسطین). بیشترین سرعت اینترنت را سنگاپور و کره جنوبی دارند. و آمریکا و کانادا و اروپا بعد از اونها قرار دارند. جالبه بدونید سرعت امارات و آمریکا تقریبأ برابراست. کره جنوبی امسال با راه اندازیBroad band به کاربران این کشور این امکان را میدهد که یک دی وی دی ۱گیگ رو در۱ثانیه دانلود کنند. تازه ما به ۷مگ افتخار میکنیم. تازه قیمت اینترنت در ایران۲۰۰۰برابر کشورهای جنوب شرق آسیا ست. اونا برود باند دارند ما لاکپشت باند!!!

  6. در بیشتر شهرها و استان های کشور از جمله استان خوزستان شهرهایی مانند کوت عبدالله و اهواز و دزفول و خرمشهر و آبادان و …اینترنت ۴Gهم راه اندازی شده اما در لرستان و مخصوصاً کوهدشت فعلاً خبری از ۳G هم نیست!!!

  7. خدا کنه این از اون وعدهای سر خرمن نباشه هر چند گوشمون از اینا دروغهای قشنگ پر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.