تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

رهامی: ورود ما به مجلس بستگی به روحانی دارد

  • کد خبر : 67469
  • 09 اردیبهشت 1394 - 22:02

  رئیس کمیته انتخابات شورای هماهنگی اصلاح طلبان، درباره استراتژی اصلاح طلبان برای ورود به انتخابات مجلس اظهار داشت: به نظر من، در حال حاضر فضا برای اصلاح طلبان مناسب است. دولت آقای روحانی اگر بتواند تا موعد معین انتخابات مجلس موفقیت‌های بهتری کسب کند وضعیت از این هم بهتر می‌شود. در انتخابات ۹۲ توانستیم […]

IMG16150146

 

رئیس کمیته انتخابات شورای هماهنگی اصلاح طلبان، درباره استراتژی اصلاح طلبان برای ورود به انتخابات مجلس اظهار داشت: به نظر من، در حال حاضر فضا برای اصلاح طلبان مناسب است. دولت آقای روحانی اگر بتواند تا موعد معین انتخابات مجلس موفقیت‌های بهتری کسب کند وضعیت از این هم بهتر می‌شود. در انتخابات ۹۲ توانستیم یک نوع انسجام را حفظ کنیم و شاهد بودیم با نیروهای معتدل و میانه درمورد آقای روحانی همکاری کردیم که این موضوع اثر خیلی خوبی در انسجام اصلاح طلب‌ها گذاشته است.

به نوشته ندای ایرانیان حجت الاسلام محسن رهامی، با بیان اینکه موفقیت دولت روحانی می‌تواند مسیر اصلاح طلبان را برای ورود به مجلس راحت‌تر کند افزود: به نظر من، دولت روحانی موفقیت‌های بیشتری کسب کند اصلاح طلب‌های راحت‌تر می‌توانند کرسیهای مجلس به دست آورند. البته مسئله برخورد شورای نگهبان و وزارت کشور و هیئت‌های اجرایی و هیئت‌های نظارتی هم مطرح است که مجددا برخوردی نکنند و اصلاح طلبان را کنار نگذارند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=67469

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.