تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

جلسه مجمع نمایندگان لرستان ومدیر عامل بانک ایران / بانک کشاورزی آمادگی سرمایه گزاری در استان لرستان را دارد

  • کد خبر : 6753
  • 25 تیر 1391 - 14:50

مسائل و مشکلات  حوزه های مختلف استان لرستان به خصوص در حوزه تسهیلات بخش کشاورزی  با حضور آقای دکتر طالبی ،مدیرعامل بانک کشاورزی ایران و مجمع نمایندگان استان لرستان در جلسه مورخ ۱۴ تیرماه سال ۹۱ در دفتر مدیرعامل بانک بر اساس درخواست نماینده الیگودرز بررسی شد. به گزارش میرملاس نیوز؛ در این جلسه در […]

مسائل و مشکلات  حوزه های مختلف استان لرستان به خصوص در حوزه تسهیلات بخش کشاورزی  با حضور آقای دکتر طالبی ،مدیرعامل بانک کشاورزی ایران و مجمع نمایندگان استان لرستان در جلسه مورخ ۱۴ تیرماه سال ۹۱ در دفتر مدیرعامل بانک بر اساس درخواست نماینده الیگودرز بررسی شد.

به گزارش میرملاس نیوز؛ در این جلسه در ارتباط با سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و همچنین تسهیل و همکاری بانک در پرداخت تسهیلات به کشاورزان و جلوگیری از ایجاد موانع سلیقه ای کارکنان بحث و تبادل نظر شد.

دکتر طالبی مدیرعامل بانک ضمن اعلام آمادگی برای همکاری و توجه به سرمایه گذاری گذشته در استان لرستان برای بحث وثایق و تضامین قول مساعد دادند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=6753

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. ضمن خسته نباشید به جناب آقای آزادبخت

    بهتر بود با توجه به خشکسالی بی نظیر کوهدشت ،عدم توانایی کشاورزان در این سال بدتر از (منی هفت تمن)در پرداخت تسهیلات بانکی مورذ بحث قرار میگرفت.

    مسئولین که از درد مردم بی خبرند،امین آقا شما چیزی در سایتتون بنویسید…

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.