تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

مدیرعامل صندوق بازنشستگی: بیکاری معضل اصلی استان لرستان است

  • کد خبر : 67532
  • 13 اردیبهشت 1394 - 9:11

  معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت:بیکاری معضل اصلی استان لرستان است.    محمود اسلامیان در حاشیه جلسه شورای هماهنگی تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان لرستان درجمع خبرنگاران افزود: با وجود امکانات و پتانسیل بالا و مردم خوب استان این معضل زیبنده لرستان نیست . وی به […]

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری

 

معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت:بیکاری معضل اصلی استان لرستان است.

 
 محمود اسلامیان در حاشیه جلسه شورای هماهنگی تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان لرستان درجمع خبرنگاران افزود: با وجود امکانات و پتانسیل بالا و مردم خوب استان این معضل زیبنده لرستان نیست .

وی به جایگاه نامناسب استان لرستان در آمار رتبه بیکاری اشاره نمود و اظهار داشت :بستر سازی برای ایجاد اشتغال مهمترین راهکار برون رفت از این معضل می باشد.

اسلامیان با اشاره به اینکه دولت بامعظلات و مشکلات بسیاری مواجه است و امکان ورود به ایجاد اشتغال کاری سخت است تصریح کرد : در این راستا باید فضایی در لرستان ایجاد شود که سرمایه گذاران خارجی و داخلی در حوزه صنعت و گردشگری ورود پیدا نمایند .

وی به انتخاب شایسته و بجای استاندار لرستان از طرف دولت تدبیر و امید اشاره کرد و افزود :تلاش استاندار لرستان و دیدگاه حاکم در استان بسیار مناسب است و اگر این دیدگاه تعممیم پیدا نماید توسعه صنعتی لرستان کار قابل وصولی است و می تواند خیلی از مشکلات استان را حل کند.

 

منبع : ایرنا

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=67532

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.