تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس: “ایران برگر” مورد استقبال مردم استان قرار گرفته است.

  • کد خبر : 67540
  • 13 اردیبهشت 1394 - 9:36

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: “ایران برگر” چیزی از ارزش‎های قوم لر کم نمی‎کند. به گزارش میرملاس ، دکتر ایرج عبدی در گفت‎وگو با ایسنا افزود: “ایران برگر” فیلمی طنز است که از نظر محتوایی مفهوم خاصی را به بیننده منتقل نمی‎کند و هدف از ساخت آن تنها سرگرمی است. وی با اشاره به اینکه […]

40031t

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: “ایران برگر” چیزی از ارزش‎های قوم لر کم نمی‎کند.

به گزارش میرملاس ، دکتر ایرج عبدی در گفت‎وگو با ایسنا افزود: “ایران برگر” فیلمی طنز است که از نظر محتوایی مفهوم خاصی را به بیننده منتقل نمی‎کند و هدف از ساخت آن تنها سرگرمی است.

وی با اشاره به اینکه این فیلم حساسیتی در میان مردم لرستان به وجود نیاورده، بیان کرد: “ایران برگر” با اینکه گویشی مشابه گویش لری دارد اما مورد استقبال مردم این استان قرار گرفته است.

نماینده مردم خرم‎آباد در مجلس با اشاره به اظهارنظر برخی‎ها در مورد ممنوعیت پخش این فیلم سینمایی، تصریح کرد: این اظهارنظر اصلاً درست نیست چرا که “ایران برگر” تنهای فیلمی برای سرگرمی مردم است و چیزی از افتخارات و ارزش‎های مردم لر کم نخواهد کرد.

عبدی ادامه داد: ما از همه کارگردانان سینما دعوت می‎کنیم که با گویش لری بسازند اما ساخت فیلم و سریال برای به تمسخر گرفتن گذشته اقوام کار درستی نیست و بین مردم حساسیت به وجود می‎آورد.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=67540

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.