تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

کارخانه روغن صنعتی کوهدشت کلنگ‌زنی می‌شود‌

  • کد خبر : 67547
  • 13 اردیبهشت 1394 - 11:10

  مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: ساخت کارخانه روغن صنعتی کوهدشت یکی از کارهای مهم اقتصادی است که اردیبهشت ۹۴ توسط اوقاف امور خیریه لرستان کلنگ‌زنی می‌شود. به گزارش میرملاس ؛ حجت‌الاسلام مرتضی خاکباز صبح امروز در مراسم قرعه‌کشی سومین دوره طرح حفظ قرآن که در امامزاده محمد کوهدشت برگزار شد، اظهار داشت: کلمه […]

I (28)

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: ساخت کارخانه روغن صنعتی کوهدشت یکی از کارهای مهم اقتصادی است که اردیبهشت ۹۴ توسط اوقاف امور خیریه لرستان کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش میرملاس ؛ حجت‌الاسلام مرتضی خاکباز صبح امروز در مراسم قرعه‌کشی سومین دوره طرح حفظ قرآن که در امامزاده محمد کوهدشت برگزار شد، اظهار داشت: کلمه “لا‌الله‌الا‌الله” قلعه و دژ محکمی است که هرکس وارد آن شود از عذاب خداوند محفوظ می‌ماند.

وی با اشاره به اینکه سازمان اوقاف و امور خیریه لرستان به‌دنبال کارهای فرهنگی بسیار شاخص و موفقی در عرصه فرهنگی است، افزود: بحث تعلیم و تربیت حافظان قرآنی یکی از مهم‌ترین‌کارهایی است که هرساله بعد از یک سال دوره قرآن آموزی به‌خوبی برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه در افق چهار ساله ۱۰ تا ۱۵ میلیون قاری و حافظ تربیت شود، بیان کرد: سهم استان لرستان واضح است از این رو به خاطر فعالیت خوب کارکنان اوقاف هر ساله ۲۰ الی ۳۰ درصد بیشتر از ظرفیت خود ثبت‌نام کرده و به‌صورت مستقیم آموزش‌دیده‌اند.

وی عنوان کرد: همه زائران زیارتگاه امامزاده محمد کوهدشت از استان‌های مختلف به اینجا سفر می‌کنند بنابراین می‌بایست یک هتل یا زائرسرا برای آرامش آن‌ها فراهم شود.

خاک‌باز تصریح کرد: از آنجایی‌که مقام معظم رهبری می‌فرماید بقاع متبرکه باید تبدیل به قطب فرهنگی شوند،‌ تصمیم گرفته شد تا برای فراهم‌سازی اسباب آسایش مردم هتلی در جوار بارگاه امامزاده محمد کوهدشت بنا شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: کار مهم اقتصادی دیگر ساخت کارخانه روغن صنعتی است که اردیبهشت‌ ۹۴ توسط سازمان اوقاف امور خیریه لرستان و فرمانداری کوهدشت کلنگ‌زنی می‌شود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=67547

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. دستتان دردنکند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.