تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

رشیدی نیا : نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری لرستان دایر می شود

  • کد خبر : 67556
  • 13 اردیبهشت 1394 - 11:41

  مدیر کل روابط عمومی  و امور بین الملل استانداری لرستان از برپایی نمایشگاه دو روزه فرصت های سرمایه گذاری استان خبر داد.  به گزارش میرملاس ، بهرام رشیدی نیا گفت: این نمایشگاه همزمان با همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری در محل دانشگاه لرستان و با حضور چهره های مختلف بومی و خارج استانی […]

 

مدیر کل روابط عمومی  و امور بین الملل استانداری لرستان از برپایی نمایشگاه دو روزه فرصت های سرمایه گذاری استان خبر داد.

 به گزارش میرملاس ، بهرام رشیدی نیا گفت: این نمایشگاه همزمان با همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری در محل دانشگاه لرستان و با حضور چهره های مختلف بومی و خارج استانی ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت ماه جاری  برپا خواهد شد.

 وی اظهار داشت: تلاش می شود در این نمایشگاه فرصت های ناشناخته استان در قالب تصویر، لوح های فشرده و بروشور به میهمانان داخلی و خارجی همایش ارائه شود.

 مشاور استاندار با اشاره به حضور میهمانان خارج از کشور در این همایش تصریح کرد: در مجموع ۱۵۰ میهمان خارجی ، سفرای کشورهای مختلف، صاحبنظران اقتصادی، مسئولان ملی و استانی و سرمایه گذاران بخش خصوصی  در این همایش حضور خواهند داشت.

 مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان همچنین با اشاره به ارسال ۸۰ مقاله به دبیرخانه این همایش افزود: مقالات در دست داوری است و در نهایت ۱۶ مقاله برتر در پنل های تخصصی با محوریت صنعت، کشاورزی، خدمات و مقالات خارجی ارائه می شود.

 رشیدی نیا با اشاره به اجرای برخی آداب و رسوم استان در این همایش به منظور معرفی فرهنگ غنی استان  ادامه داد: تمامی مقالات ارسالی به دبیرخانه همایش در قالب لوح فشرده به میهمانان عرضه  و  دستاوردهای همایش نیز در قالب ویژه نامه ای تدوین و منتشر خواهدشد.

 وی ابراز امیدواری کرد: برگزاری همایش دو روزه فرصت های سرمایه گذاری موجب جذب سرمایه گذاران در حوزه های مختلف و در نهایت توسعه اقتصادی استان شود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=67556

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.