تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

بزرگداشت استاد “حمید ایزدپناه ” در پایتخت

  • کد خبر : 67573
  • 13 اردیبهشت 1394 - 13:16

  موسسه ی بین المللی “دهخدا “برای مفاخر فرهنگی ایران و جهان بزرگداشت برگزار می کند. به گزارش میرملاس ؛  به پاس یک عمر تلاش و پژوهش و خدمت استاد ” حمید ایزدپناه ” به فرهنگ و هنر سرزمین اهورایی لرستان، آیینی باشکوه روز شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۵ بعدازظهر در موسسه ی دهخدا […]

hamid iazadpanah

 

موسسه ی بین المللی “دهخدا “برای مفاخر فرهنگی ایران و جهان بزرگداشت برگزار می کند.

به گزارش میرملاس ؛  به پاس یک عمر تلاش و پژوهش و خدمت استاد ” حمید ایزدپناه ” به فرهنگ و هنر سرزمین اهورایی لرستان، آیینی باشکوه روز شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۵ بعدازظهر در موسسه ی دهخدا (بنیاد افشار) به نشانی تهران خیابان ولیعصر بالاتر از پارک وی نبش خیابان عارف نسب پلاک ۱۲ برگزار می شود.

دوستداران فرهنگ و هنر وادب ایران گرامی برای سپاس و ستایش از چهره ی فاخر و فرهنگی لرستان بزمی پرشور و مهر می آرایند.دیدار پژوهشگر، باستان شناس، شاعر و ترانه سرا و آموزگار عاشقی و مهربانی دیدنی خواهد بود.در این نشست خنیاگران نامی لرستان حشمت رجب زاده و فرج علی پور عاشقانه های استاد ایزدپناه(صفای لرستانی) راپیشکش خواهند کرد تا به یاد داشته باشیم ” هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق” ! “نازارم ای نازارم” ، “شوق وصل” و “چش و ره” هنوز در دل ها و بر زبان ها جاریست…هنوز لرستان به یاد عاشقانش “عشق” می سراید.

به امید دیدار هم استانی های هنردوست و ادب پرور

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=67573

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.