تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

سارق اینترنتی در کوهدشت دستگیر شد

  • کد خبر : 67580
  • 13 اردیبهشت 1394 - 18:16

  رئیس پلیس فتا استان لرستان از دستگیری سارق اینترنتی در این شهرستان خبر داد. به گزارش میرملاس ، سرهنگ فرهاد ابدال چگنی ظهر یکشنبه به خبرنگاران گفت: مأموران پلیس فتای شهرستان کوهدشت در پی شکایت یک شهروند مبنی بر اینکه از حساب بانکی وی به صورت غیر مجاز مبلغ ۱۵ میلیون ریال برداشت شده […]

 

رئیس پلیس فتا استان لرستان از دستگیری سارق اینترنتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش میرملاس ، سرهنگ فرهاد ابدال چگنی ظهر یکشنبه به خبرنگاران گفت: مأموران پلیس فتای شهرستان کوهدشت در پی شکایت یک شهروند مبنی بر اینکه از حساب بانکی وی به صورت غیر مجاز مبلغ ۱۵ میلیون ریال برداشت شده است، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا کوهدشت تحقیقات خود را آغاز کرده و با اقدامات فنی توانستند متهم را کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ ابدال چگنی ادامه داد: با ارائه مدارک و مستندات از سوی پلیس، متهم لب به اعتراف گشود و گفت که با ترفندهای متقلبانه رمز دوم کارت عابر بانک شاکی را به دست آورده و اقدام به خالی کردن حساب وی کرده است.

رئیس پلیس فتا استان لرستان با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد، از شهروندان خواست که در حفظ و نگهداری کارت عابر بانک و رمز دوم آن نهایت دقت را داشته باشند و از فروشگاه های مورد اعتماد خرید کنند تا ضریب امنیت حساب بانکی آنها افزایش یابد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=67580

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.