تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

شهردار خرم آباد : زائرسرای لرستانی‌ها در مشهد طی ۱۸ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد

  • کد خبر : 67588
  • 13 اردیبهشت 1394 - 20:53

  به گزارش میرملاس به نقل از مهر، یحیی عیدی بیرانوند ظهر یکشنبه در مراسم کلنگ‌زنی عملیات اجرایی زائرسرای لرستانی‌ها در مشهدمقدس گفت: این زائرسرا در اطراف حرم رضوی ساخته می‌شود. وی با بیان اینکه زیربنای زائرسرای لرستانی‌ها در مشهد دو هزار و ۷۰۰ متر مربع خواهد بود، ادامه داد: این پروژه با اعتبار سه […]

748305

 

به گزارش میرملاس به نقل از مهر، یحیی عیدی بیرانوند ظهر یکشنبه در مراسم کلنگ‌زنی عملیات اجرایی زائرسرای لرستانی‌ها در مشهدمقدس گفت: این زائرسرا در اطراف حرم رضوی ساخته می‌شود.

وی با بیان اینکه زیربنای زائرسرای لرستانی‌ها در مشهد دو هزار و ۷۰۰ متر مربع خواهد بود، ادامه داد: این پروژه با اعتبار سه میلیارد تومان در هفت طبقه احداث می‌شود و با کمترین هزینه زائران لرستانی می‌توانند در این محل مستقر شوند.

شهردار خرم‌آباد گفت: زائرسرای ارزان قیمت برای تمامی استان‌های کشور در نظر گرفته شده که زمین و پروانه از سوی شهرداری مشهد به صورت رایگان در اختیار استان‌ها قرار می‌گیرد که جا دارد از مسوولان ذیربط قدردانی کنم.

اختصاص زمین برای احداث زائرسرای ارزان قیمت به استان‌های سراسر کشور

سید صولت مرتضوی شهردار مشهد  نیز در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث زائرسرای ارزان قیمت استان لرستان در منطقه ثامن مشهد افزود: برای همه استان‌های کشور، یک واحد اقامتی در قالب زائرسرای ارزان قیمت در نظر گرفته شده که این همت استان‌های مربوطه را می‌طلبد چرا که زمین و پروانه به صورت رایگان تقدیم می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف از احداث زائرسراهای ارزان قیمت در واقع کمک به اقشار ضعیف و متوسط جامعه است، بیان کرد: استان لرستان را در اولویت این طرح بزرگ ملی قرار دادیم چرا که بنیاد زائر لرستان تمامی اقدامات اولیه در راستای احداث زائرسرا را انجام داده بود.

شهردار مشهد ادامه داد: برای استان لرستان ۵۰۰ متر زمین و پروانه که با طبقات آن محسوب شده به صورت رایگان اهدا کردیم ضمن اینکه این استان بنا دارد، بخشی از املاک مجاور را خریداری کند تا مساحت زمین آنها افزایش پیدا کرده و زائرسرای بزرگ‌تری احداث شود.

مرتضوی تصریح کرد: امیدواریم در سال ۹۴ که با نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی مزین شده، این کلنگ‌زنی‌ها ادامه پیدا کند و برای همه استان‌ها بتوانیم عمیات اجرایی احداث زائرسرای ارزان قیمت داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: این زائرسرا، هشتمین زائرسرای ارزان قیمت از مجموعه طرح خشت‌های آسمانی است که امروز عملیات اجرایی آن آغاز شد، همچنین سه زائرسرا در اختیار کمیته امداد، بنیاد مستضعفان و بهزیستی قرار گرفته که از شرایط مطلوبی برخوردار است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=67588

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. به ما چه ؟؟؟ اینم برای عزیز دلیاااا ست
    ما همچنان باید در به در دنبال مدرسه خالی باشیم

  2. شهردار محترم خسته نباشید.کار خداپسندانه ای است .امیدبه وضعیت آسفالت و….شهرهم توجه فرمایید.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.