تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

وجود بیش از یک‎هزار مدرسه تک کلاسه در لرستان

  • کد خبر : 67591
  • 13 اردیبهشت 1394 - 21:03

  مسئول دبیرخانه ستاد بزرگداشت مقام معلم گفت: آموزش و پرورش باید علاوه بر تربیت دینی به علم روز و پژوهش‎محوری توجه ویژه داشته باشد.  به گزارش میرملاس به نقل از ایسنا، خیراله خیرایی در مراسم تجلیل از معلمان نمونه استانی و کشوری که در محل سالن علامه طباطبایی استان برگزار شد، اظهار کرد: اگر […]

7543

 

مسئول دبیرخانه ستاد بزرگداشت مقام معلم گفت: آموزش و پرورش باید علاوه بر تربیت دینی به علم روز و پژوهش‎محوری توجه ویژه داشته باشد.

 به گزارش میرملاس به نقل از ایسنا، خیراله خیرایی در مراسم تجلیل از معلمان نمونه استانی و کشوری که در محل سالن علامه طباطبایی استان برگزار شد، اظهار کرد: اگر می‎خواهید به توسعه برسید باید به آموزش و پرورش با دید سرمایه‎ای توجه کنید.

 وی با بیان اینکه هر چه سواد و سوادآموزی در جامعه‎ای رشد یابد، امنیت، اشتغال، فرهنگ و مذهب نیز در آن جامعه رشد خواهد کرد، بیان کرد: در بین تحصیل کردگان بزهکاران کمتری وجود دارد .

 خیرایی بر رعایت عدالت آموزشی تاکید کرد و با بیان اینکه دانش‎آموزانی داریم که بین ۲ تا۳ ساعت پیاده‎روی می‎کنند تا به مدرسه موردنظرشان برسند، اظهار کرد: باید در محل‎های محروم و نابرخوردار عدالت آموزشی را اجرایی کنیم؛ همچنین به معیشت معلمان به عنوان یک حداقل توجه شود.

 وی اظهار کرد: ما معلمین باید حوصله به خرج دهیم و تحت تاثیر فضاهای نامطلوب قرار نگیریم بلکه باید روی دانش، مهارت و نگرش کار کنیم و برنامه‎های محوری را در اولویت کارهایمان قرار دهیم.

 خیرایی بر رعایت اعتدال به دور از هرگونه شتاب‎زدگی و تعصبات تاکید کرد و ادامه داد: باید در سال ۱۴۰۴ دانش‎آموزان سهم خوبی در تولید علم و فناوری داشته باشند.

 وی گفت: هم اکنون رتبه اول مدارس زیر ۱۵ نفر مربوط به لرستان است به نحوی که بیش از یک‎هزار مدرسه تک کلاسه در استان وجود دارد. هدف این است که دانش‎آموزان لرستانی از تحصیل بازنمانند.

 نماینده معلمان استان بیان کرد: در حال حاضر ۲۶ هزار و ۷۲۱ نفر معلم داریم که ۱۳۹۵ نفر آنها فرم‎های مشارکت در انتخاب معلمان نمونه بر اساس دانش، نگرش و مهارت پر کردند که از این تعداد ۴۸۰ معلم نمونه منطقه‎ای، ۲۰ نمونه استانی و یک نمونه کشوری معرفی شدند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=67591

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.