تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
6

درخشان : برگزاری مطلوب انتخابات استانی، در گرو فرهنگ سازی انتخاباتی است

  • کد خبر : 67596
  • 13 اردیبهشت 1394 - 22:40

    به مناسبت ولادت امیرالمومنین علی علیه السلام  و روز پدر و با حضور اقشار مختلف مردم مراسم جشنی در مومن آباد الشتر برگزار گردید. به گزارش میرملاس ؛ در این مراسم، رییس اداره امور مشاورین دبیرخانه مجمع تشخیص مصحلت نظام با تبریک ولادت امام اول شیعیان گفت:مولود کعبه، وصی پیامبر،ساقی کوثر و تنها […]

7218748-3068-m

 

 

به مناسبت ولادت امیرالمومنین علی علیه السلام  و روز پدر و با حضور اقشار مختلف مردم مراسم جشنی در مومن آباد الشتر برگزار گردید.

به گزارش میرملاس ؛ در این مراسم، رییس اداره امور مشاورین دبیرخانه مجمع تشخیص مصحلت نظام با تبریک ولادت امام اول شیعیان گفت:مولود کعبه، وصی پیامبر،ساقی کوثر و تنها کسی که بر پیامبر رحمت نماز خوانده، علی علیه السلام است که باید جوانان ما در وجوه مختلف زندگی خود به ایشان تاسی جویند.

محمدرضا درخشان که در جمع اقشار مختلف مردم سخن می گفت، با برشمردن فضایل ماه رجب افزود: ازفضیلت و اهمیت ماه رجب همین بس که تولد شاه شریعت و مرد شجاعت در این ماه عزیز بوده و این ماه موسم خضوع و خشوع به درگاه الهى و عید اولیاء الهى است.

درخشان در ادامه به موضوع استانی شدن انتخابات اشاره نمود و گفت:برای برگزاری مطلوب انتخابات بصورت استانی باید ابتدا فرهنگ سازی انتخاباتی لازم صورت بپذیرد و نوع نگرش مردم به این موضوع تغییر نماید.

رییس اداره امور مشاورین دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه در استان لرستان فعالیت احزاب ضعیف است، گفت: از جمله مزایا استانی شدن انتخابات؛ کمرنگ شدن تعصبات قومی و طایفه ای است و این طرح باعث می شود افراد رای دهنده به شناخت بهتری از مسائل و نیز افراد کاندید در سطح استان دست یابند.

وی همچنین افزود: در این بین وظیفه نمایندگان نیز بمراتب سنگین تر می شود و منتخبین مردم باید با نگاهی فراتر از حوزه انتخابیه خود به بررسی مسائل و مشکلات بپردازند که البته این مهم پیش از این نیز در شرح وظایف منتخبین مردم گنجانده شده بود.

این فعال سیاسی بااشاره به معایب این طرح گفت: با توجه به اینکه تا انتخابات مجلس زمان زیادی باقی نمانده نیاز هست که کار کارشناسی لازم جهت فرهنگ سازی و تغییر نگرش مردم به این موضوع صورت بگیرد .

وی افزود: همچنین لازم است توجه داشته باشیم که برگزاری انتخابات با شرایط موجود مستلزم هزینه های گزاف و نیروهایی مبلغ بیشتری برای کاندیداها می باشد که این امر شرایط حضور کاندیداها را در مناطق مختلف استان کمتر می نماید .

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=67596

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. با سلام و ضمن عرض تشکر از پایگاه خبری میر ملاس که در پوشش خبرها بموقع عمل میکند . معروض میداریم که سردار درخشان از ذخیره های طلایی قوم لر در مرکز کشور می باشد . با وجود مشغله کاری بالا و حساسیت مکان خدمت و انبوه مراجعات مردم این چهره مردم دار هیچگاه ارتباط خود را با مردم نه تنها کم نکرده بلکه برای حل مشکلات لرستانی های عزیز همیشه بسان دوران رزم و جنگ ونبرد از جان مایه میگذارد . البته در حقیقت باید هم همچنین باشد . کسی که در دوران جهاد ، رزم در میدان نبرد را برگزید و دفاع از ناموس و شرف میهن را بر در جوار خانواده بودن و استراحت و بی خیالی برگزید و در این راه بارها مجروح و به درجه عظیم جانبازی نائل آمد و بعد از جنگ و در هنگامی که گوشه نشینان بی خیال دیروز برای گرفتن غنایم به صف شدن حاضر نگردید اجر عظیم جهاد را با دنیای نا چیز امروز عوض کند . حال از این سردار بی ادعا مجددا در خواست می نمایم به صحنه برگردد ( هر چند در سنگری دیگر در حال خدمت است ) و چون دوران دفاع مقدس از حق مردم مظلوم این مرز و بوم دفاع نماید

  2. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت سردار درخشان
    مطالب شما در جهت برگزاری انتخابات کاملا مفید و موثر بوده چنانچه در جهت انتخابات استان نیاز به وقت و تلاش بسیاری است از درایت و تدبیر شما سپاسگزارم با تشکر

  3. ﺑﺎ ﻋﺮﺽ ﺳﻠﺎﻡ و ﺧﺴﺘﻪ ﻧﺒﺎﺷﻴﺪ ﺧﺪﻣﺖ ﺳﺮﺩﺍﺭ ﺩﺭﺧﺸﺎﻥ ﻣﻂﺎﻟﺒﺘﻮﻥ ﺑﺴﻴﺎﻯ ﺧﻮﺏ و ﻣﻔﻴﺪ ﺑﻮﺩ ﺍﻧﻘﻠﺎﺏ ﺑﻪ ﺍﻓﺮﺍﺩﻱ ﺩﻟﺴﻮﺯ و ﻭﻓﺎﺩﺍﺭ ﺑﻪ ﻣﺮﺩﻡ ﻧﻴﺎﺯ ﺩﺍﺭﺩ ﻣﻨﻮﻥ ﺍﺯ ﺍﻃﻠﺎﻉ رسانیتون

  4. باسلام خدمت برادر جانبازسرداردرخشان شماازیادگاران هشت سال دفاع مقدس هستید که بامدیریت وفرماندهی عالی کارنامه درخشانی داشته اید مطمئن هستم دراین صحنه هم موفقیت خواهیدشد.باتشکر ازشمابلحاظ بیان مطالب مفیدتان .والسلام

  5. ضمن عرض سلام وخدا قوت خدمت اقای درخشان امید است که بتواند د عرصه جهادپایداری وسرفرازی وابادانی ایران اسلامی همچون هشت سال دفاع مقدس درعرصه سازندگی باشد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.