کد خبر : 6769
تاریخ انتشار : ۲۶ تیر ۱۳۹۱ - ۰۱:۰۹
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 670 بازدید

پرندگان كمياب و نامرئي در باغ پرندگان كوهدشت !!

                      عكاس : بيات آزادبخت    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عكاس : بيات آزادبخت

 

 

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

شیرین کیخسروی در گفته :

واقعآ که جای تاسفه اما جدای از اینکه خیلی ناراحت شدم بی ریا بگم بعدش کلی خندیدم.دست شما درد نکنه جناب ازادبخت و خسته نباشید.

[پاسخ]

اینها بیشتر به مقبره پرندگان می مانند……………

[پاسخ]

یک کوهدشتی در گفته :

نه بابا خندیدی خوش به حالت!!!!!!!!!!

[پاسخ]

شیرین کیخسروی پاسخ در تاريخ دوشنبه ۲۶ تیر , ۱۳۹۱ ۱۲:۲۲:

خنده من به خاطر جای خالی پرنده ها بود همین.فکر نکنم نقد بخواد کوهدشتی عزیز. این صحنه ها واسه منم دردناکه چون منم شهروند همین شهر هستم کامنتم رو اگه درست خونده باشی اولش اظهار تآسف کردم.

[پاسخ]

شیرین کیخسروی پاسخ در تاريخ دوشنبه ۲۶ تیر , ۱۳۹۱ ۱۲:۳۶:

مشکل اساسی ما اینه به جای اینکه به فکر راهکار باشیم مدام در پی خرده گرفتن از همدیگر هستیم که این به مراتب دردناکتر از صحنه باغ خالی از پرندگان است

[پاسخ]

مریم در گفته :

همان بهترکه خالی ازپراست!

[پاسخ]

صادق درويشيان در گفته :

دست همه مسئولين درد نكنه به خدا همه ما شرمندشونيم به خاطر زحماتشون

[پاسخ]

سكوت در گفته :

اين پرندگان زيبا ارث شهردارموفق كوهدشت بود (مهندس شهرسازي ک…)

[پاسخ]

بی تا در گفته :

مث که یه گونه ی نادری هم از پرنده کشف شده با نام علمی معتاد. این پرنده ها با سرنگ و پایپ و سنجاق تغذیه می کنن و البته از عمل فتوسنتز هم بهره می برن. با حسن توجه مسؤولان عزیز، گونه نادر این پرنده به شدت و سرعت در حال تکثیره و هیچ جای نگرانی برای انقراض اون وجود نداره.
تا باد چنین بادا!

[پاسخ]

مرتضا خدایگان / سرویس ادبی ، هنری در گفته :

درود به بیات آزادبخت عزیز. زیبا بود و در عین حال دردناک… عنوان قشنگی هم برای گزارشت انتخاب کردی

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

اونجا بيشتر شبيه باغ معتادان است تا باغ پرندگان

[پاسخ]

مریم خانم جسارتا میگن پر از خالیست نه خالی از پر
ای کاش مسئولین چشم بینا گوش شنوا داشتن

[پاسخ]

مریم پاسخ در تاريخ دوشنبه ۲۶ تیر , ۱۳۹۱ ۱۸:۱۰:

ازخودم گفتم نه ازروکتاب جسارتا!!!

[پاسخ]

سلام امین خان.حالا اینی که شما میگید بماند.من خیلی وقتا شده میرم میشینم تو این به اصطلاح باغ پرندگان.بعده 10 دقیقه میاد میگه جمع کنید برید.موندم اگه اینجا مسئول داره یعنی نگهبان چرا باید ساعت هشت درش بسته شه.و جمعه ها کلا بسته باشه.
در ضمن این باغ ناسلامتی مرکز شهره زشته که وضعیتش اینجوری باشه.امین خان لطفا به گوش مسئولین برسونین که حداقل یه سرویس بهداشتی درست و حسابی و یه آبخوری براش بزارن.
مرسی از مطلبتون

[پاسخ]

من پاسخ در تاريخ دوشنبه ۲۶ تیر , ۱۳۹۱ ۱۳:۳۴:

خلایـــــــق هـــــــــــــــــــــــــــــــــــرچــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه لایــــــق.ارزش مردم کوهدشت همینه باانتخاب اصلح ترین افرادبرای شورای شهر بایدم اینجوری باشه.همین خاک برسرما

[پاسخ]

مریم پاسخ در تاريخ دوشنبه ۲۶ تیر , ۱۳۹۱ ۱۸:۱۳:

باغ پرندگان جاش وسط شهر نیست چون یکی ازراههای انتقال سریع بیماریست!باید کلن جمش کنن…

[پاسخ]

غمخوار شهر پاسخ در تاريخ سه شنبه ۲۷ تیر , ۱۳۹۱ ۱۳:۳۲:

خداجمعش کرده مریم خانم

[پاسخ]

سكوت در گفته :

به نظرمن شهرداري براي تامين بودجه بهتره حراجش كنه حيفه بدون استفاده باشه .فكرشوبكن كلي پوله براي شهرداري

[پاسخ]

منم تا به حال باغ پرندگان کوهدشت رو نرفتم واقعآ منتظر دیدن پرنده بودم حق با خانم کیخسروی است هم دردنکه هم خنده دار

[پاسخ]

سجاد قبادی در گفته :

ممنون بیات جان خسته نباشی عالی بود/

[پاسخ]

سیاوش حیدری در گفته :

واقعا جای تاسف دارد

[پاسخ]

منصور گراوند در گفته :

من پارسال رفتم باغ پرندگان چنتا مرغ و خروس بدقواره و زشت اونجا دیدم ولی الان همونا هم نیستن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[پاسخ]

سياوش آزادبخت در گفته :

زيادخودتون ناراحت نكنيد پرنده نديده كه نيستيم ضمنا قرار پاركينگ طبقاطي بشه واسه مردم.

[پاسخ]

هنجس در گفته :

اینجا به باغ معتادان شبیه است تا باغ پرندگان

[پاسخ]

حالا بماند در گفته :

تموم پرنده هاش که دیگه نیستن فدای سر مسولین دلسوز(دقت کنید دلسوز)
به نظرم حیف بود همچین ایده ی خوبی خراب شد. وقتی یه برنامه ریزی دقیقی نباشه باید اینجوری بشه

[پاسخ]

محراب در گفته :

سلام؛ اقای ازادبخت دستت دردنکنه وخنده نداره اصلا تاابادانی کوهدشت زیادمونده ؛کوهدشت یه روستای بزرگ نه شهرستان

[پاسخ]

شیرین کیخسروی پاسخ در تاريخ سه شنبه ۲۷ تیر , ۱۳۹۱ ۱۵:۱۷:

محراب عزیز بنده قصد توهین نداشتم از اینکه گفتم خندیدم چون واقعآ منتظر دیدن پرنده بودم از همین جا از جناب ازادبخت معذرت میخوام و باز هم از ایشون به خاطر کار ارزشمندشون تشکر میکنم.

[پاسخ]

محراب در گفته :

اگر فرهنگ ما تغیرکردطرز تفکرمون عوض شد پرنده پیشکش نمیخواد

[پاسخ]

محراب در گفته :

سلام؛خانم کیخسروی من منظورم شما نبودید کلی گفتم میفهمم چی میگی ؛قصدبی ادبی نداشتم شماهم راست میگید%

[پاسخ]

صادق یاری پور در گفته :

با سلام به خانم شیرین کیخسروی من هم احساس شما را داشتم.در ضمن چیز بدی نگفتی که این همه معذرت خواهی کردی.البته مقصر خودمان هستیم همه داریم شعار میدیم که کوهدشت چیزی نداره و محرومه دریغ از یک بار اعتراض به مسئولین ما چیزی از اونا نمیخواهیم اونا هم از خدا خواسته کار نمیکنند.

[پاسخ]

شیرین کیخسروی پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۲۸ تیر , ۱۳۹۱ ۱۳:۱۶:

سلام خدمت شما اقای یاری پور.چون بعضی از دوستان ناراحت شدند که گفتم خندیدم از حضورشون عذر خواستم که خدایی ناکرده بد برداشت نکنند چون این سایت فضای دوستانه و بسیار سالمی دارد بنده هم خیلی دوسانه احساسم را بیان کردم بدون هیچ غرضی .سپاس به خاطر لطفتون.

[پاسخ]

یک شهروند در گفته :

البته این قفسها را میتوان بجای سایه بان و آلاچیق استفاده کرد برای استراحت!

[پاسخ]

بیران در گفته :

بابا همون مث قدیم پارک باشه که بهتره اقلا بعضی مردم استفاده کنن واقعا که افتضاخه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[پاسخ]

اسماعیل منش در گفته :

با سلام
خانم کیخسروی درست میگن فرمایششون صحیح ولی به نظر بنده شهردار کوهدشت هم مثل شهرهای دیگه میتونه با احداث باغ وحش یا همون باغ پرندگان در فضاومکان مناسب تر جهت گذراندن اوقات تفریحی شهروندان کوهدشتی اقدام کنه چراکه اگه خانواده ای میخواست به باغ پرندگان سربزنه حدودحداقل 30هزارتومن واسش تموم می شد .چون وارد باغ نشده توسط پلیس جریمه میشد.

[پاسخ]

ارش ازاد در گفته :

باغ ارواح مناسب این مکان هستش

[پاسخ]

حسن ع در گفته :

شاید زیادی رو این موضوع بحث شد اما لازمه بگم اونجا مرکز و به نوعی سمبل کوهدشته اگه مسئولین تصمیم بگیرن اونجا رو پارکینگ طبقاتی بکنن وضع خیلی بدتر میشه همین الان هم میدان امام وضع مناسبی نداره با اون دکه هایی که برا دست فروشا ساخته شده متوجه میشیم نگاه مسولین شهر ما به توسعه شهری بسیار پیش پا افتاده ست من ده ساله که تهران زندگی میکنم اینجا هر دو سه سال یه بار دکوراسیون شهری عوض میشه اگه دو سه سال پیش خ مدنی رو اومده باشین وبا الان مقایسه کنید یااگه میدان امام حسین رو دیده باشین که در طول چهار سال گذشته سه بار بازسازی ومتحول شده متوجه منظور من خواهید شد ما نیازمند نگاه کلان مدیریت هدفمند شهری میباشیم نمیخوام شعار بدم اما ما الان تو شهرمون بازار مرغ وماهی فروشان یا بازار محلی نداریم من کارشناس مسایل شهری نیستم اما تجربه دیگر شهرها رو بخوبی میبینم تو هر محله ای از تهران یه بوستان بزرگ ساخته میشه که اونجا هم بازار روز هم فرهنگ سرا هم خانه محله هم زمین بازی و…… وجود داره و این به عنوان حداقل استاندارد محلات لحاظ میشه الان ما میتونیم شهرمان رو به چهار قسمت تقسیم کنیم وچهار بازار هفتگی در محلات داشته باشیم اگر هر خانوار عمده خرید یک هفته اینده خود رو در محل خرید کنه رفت و آمد به مرکز شهر کم میشه واینطوری وضعیت مرکز شهر کمی سر و سامان پیدا میکنه چون بسیاری از دست فروشان جذب بازارهای هفتگی میشن از طرفی شهرداری بااختصاص مکان به دست فروشان صاحب درامد میشه

[پاسخ]

پوریا پاسخ در تاريخ شنبه ۳۱ تیر , ۱۳۹۱ ۱۰:۵۵:

از ماست که بر ماست

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ یکشنبه ۱ مرداد , ۱۳۹۱ ۱۲:۰۶:

افرین حسن اقا،اما کو گوش شنوا؟

[پاسخ]

من در گفته :

آقا یا خانم یک شهروند میگم نکنه انتظار دارین ناصر الدین شاه قجری از تو کتاب تاریخ تشریف بیارن برا شکار این پرنده های نامریی 0 (شوخی)

[پاسخ]

روان در گفته :

خسته نباشيد واقعا لذت برديم از ديدن اين همه پرنده نامريي اميدوارم حيوانات ناميي هم اضافه كنيد

[پاسخ]

شاهین در گفته :

ها اینا پرنده های خرزو خان بیدن به خرزو خان وگویم هموتونو بکشه ها ها ها ها ها ها ها

[پاسخ]

گراوند در گفته :

مردم کوهدشت فعلا شکم سیری به خود ندیده اند که ازتماشای پرنده لذت ببرند . بذارید این یه ذره فضا را هم دلالا بفروشند .

[پاسخ]

عباسی در گفته :

دوستان خودتونوخسته نکنید.صدای مابه جایی نمیرسه/درضمن براین حال واوضاع بایدخون گریه کرد.که شهرمون همیشه سوژه خنده بوده.

[پاسخ]