تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
6

کلنگ زنی زائرسرای لرستانیها با حضور ” میرعمادی ” و “کورانی فر” درمشهد

  • کد خبر : 67693
  • 15 اردیبهشت 1394 - 16:08

    مراسم کلنگ زنی زائرسرای لرستانیها در مشهد مقدس به عنوان یکی از مطالبات دیرینه مردم لرستان با حاشیه های جالبی همراه بود. به گزارش میرملاس به نقل مهر، کلنگ زائرسرای ارزان قیمت استان لرستان امروز یکشنبه در منطقه ثامن مشهد در حالی به زمین زده شد که این پروژه همواره به عنوان یکی […]

1678013

 

 

مراسم کلنگ زنی زائرسرای لرستانیها در مشهد مقدس به عنوان یکی از مطالبات دیرینه مردم لرستان با حاشیه های جالبی همراه بود.

به گزارش میرملاس به نقل مهر، کلنگ زائرسرای ارزان قیمت استان لرستان امروز یکشنبه در منطقه ثامن مشهد در حالی به زمین زده شد که این پروژه همواره به عنوان یکی از مطالبات زوار لرستانی مطرح بوده که با همت و پیگیری آیت الله میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان و با مشارکت استانداری لرستان، شهرداری خرم آباد و خیرین لرستانی گام نخست را برای تحقق برداشته است.

کلنگ زنی زائرسرای لرستانیها در مشهد

 

در این مراسم که با حضور پررنگ مسئولان لرستانی و خراسان رضوی برگزار شد آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد،  مدیرعامل بنیاد زائر امام رضا(ع)، معاون استاندار خراسان رضوی، شهردار مشهد، شهرداران مناطق مختلف شهر مشهد، رئیس و اعضای شورای شهر مشهد حضور داشتند.

 

کلنگ زنی زائرسرای لرستانیها در مشهد

 

همچنین آیت الله میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد، علی کورانی فر معاون استاندار لرستان، یحیی عیدی بیرانوند شهردار خرم آباد، اعضای شورای اسلامی شهر خرم آباد و هیئت امنا و هیئت مدیره بنیاد زائر استان لرستان نیز در این مراسم حاضر بودند.

مراسم کلنگ زنی زائرسرای ارزان قیمت استان لرستان در منطقه ثامن مشهد در حالی برگزار شد که بنرهای مربوط به آغاز عملیات اجرایی این پروژه در برخی مناطق مشهد نصب شده بود. همچنین صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی نیز تیزر و زیرنویس مربوط به کلنگ زنی این پروژه را نیز پخش کرده بود.

بنابر این گزارش در این مراسم با سفارش و توجه آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد مبنی بر اینکه شان مردم لرستان این است که زائرسرای بزرگتری برای آنها ساخته شود مقرر شد مساحت زمین اعطایی به لرستان برای احداث زائرسرا افزایش یابد.

 

کلنگ زنی زائرسرای لرستانیها در مشهد

 

مطابق وعده متولیان امر مقرر شد با خرید بخشی از املاک مجاور زمین زائرسرای لرستانیها در مشهد مقدس ۲۳۰ متر زمین به مساحت کنونی این پروژه اضافه شود.

شهردار مشهد نیز در مراسم کلنگ زنی زائرسرای لرستانیها در مشهد با یادآوری اینکه خودش لرزبان است تاکید کرد که غیرت لری ایجاب می کند که تلاش کنیم این پروژه هرچه سریعتر تکمیل شده و به بهره برداری برسد.

از دیگر حاشیه های این مراسم کلنگ زنی شهردار خرم آباد بود که شهردار مشهد به شوخی به یحیی عیدی بیرانوند گفت که این کلنگ زنی “لری” نبوده و باید محکم تر کلنگ را بر زمین می زده است.

زائرسرای لرستانیها در مشهد مقدس در زیربنای دو هزار و ۷۰۰ مترمربع و ۹ طبقه احداث می شود که در صورت اضافه شدن ۲۳۰ مترمربع به مساحت زمین پروژه تراکم آن افزایش خواهد یافت.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=67693

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. جای تقدیر و تشکر داره.فکر و کار خوبی است.لطفا با همت تمام تا پایان کار پیگیرش باشید.

  2. ازمطالبات مردم عزیزلرستان ازمسئولان مربوطه اوقاف وامورخیریه وآیت الله میرعمادی واستانداروشهردارمحترم خرم آباد
    آزادسازی حریم حرم مطهرامام زاده زیدبن علی بن حسین علیه السلام است که بین مغازه های تجاری محاصره شده
    وسالهاست از لحظه شماریهای مردم مذهبی لرستان می گذرد وهنوز خبری از اجرای عملیاتی طرح آزادسازی حریم حرم مطهر امامزاده زید بن علی بن حسین علیه السلام نیست
    چرا ازمحل نذورات مردمی وکمکهای مالی خیرین وسرمایه داران استفاده نمی شود وچرا شماره حسابی برای دریافت کمکهای مالی مردم اعلام نمی گرددحریم حرم امامزاده زیدبن علی بن حسین علیه السلام واقع در خیابان سبزه میدان خرم آباد بسی گرانبهاتر وارزشمندتر وشریفتر از قلعه فلک الافلاک است ودست کمی از آن ندارد وحرم امامزاده ملجا ء وپناه وامید مردم مذهبی لرستان است

  3. درودبر میرعماد

  4. آقای آزادبخت پس مراسم روز معلم چی ؟

  5. هتل زائر سرامالک شخصی دارد یا مال اوقاف است؟

  6. ایشالله که مثل این کلنگ زنی نمیشه:
    http://www.aparat.com/v/Q6igy

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.