تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
7

میرزایی : فرمانداری ویژه الیگودرز به یک مطالبه مردمی تبدیل شده است

  • کد خبر : 67716
  • 16 اردیبهشت 1394 - 2:03

  به گزارش میرملاس به نفل فارس، ولی‌الله میرزایی عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به پیگیری‌های نماینده الیگودرز در جهت ارتقاء این شهرستان به فرمانداری ویژه اظهار داشت: نماینده الیگودرز در ملاقاتی که با معاون اول رئیس جمهور داشته قول مساعد ارتقاء فرمانداری ویژه را گرفته است. وی با اشاره […]

 

به گزارش میرملاس به نفل فارس، ولی‌الله میرزایی عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به پیگیری‌های نماینده الیگودرز در جهت ارتقاء این شهرستان به فرمانداری ویژه اظهار داشت: نماینده الیگودرز در ملاقاتی که با معاون اول رئیس جمهور داشته قول مساعد ارتقاء فرمانداری ویژه را گرفته است.

وی با اشاره به شعار سال جاری گفت: این خواسته مقام معظم رهبری نباید تنها یک شعار تلقی شود، بلکه لازم است، آن را ضرورت و نیاز امروز کشور بدانیم.

میرزایی مدیریت را زمان آزمون و خطا ندانست و افزود: مدیریت عرصه آزمون است و لازم است، مدیران با عملکرد خود در جهت افزایش اعتماد مردم به نظام تلاش کنند و از بروز بدبینی‌ها جلوگیری کنند.

وی افزود: ۲۰۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان در الیگودرز در حال اجرا است که همگی فعال بوده و در حالی که برای چهار خطه الیگودرز به خمین سه میلیارد تومان اعتبار مصوب شده بود، با پیگیری نماینده الیگودرز این مبلغ به هفت میلیارد تومان افزایش یافت که با این مبلغ پروژه در سال جاری تکمیل می‌شود.

فرماندار الیگودرز گفت: از محل اعتبارات مناطق محروم مبلغ پنج میلیارد تومان به استان لرستان اختصاص یافت که با تلاش نماینده مردم الیگودرز دو میلیارد تومان از مبلغ مذکور به الیگودرز اختصاص یافت که با آن چهار پروژه در بخش بشارت و ززوماهرو تعریف شده است.

وی افزود: تسریع در گازرسانی به ۵۰ روستا و شول‌آباد، تجهیز بیمارستان جدید، راه‌اندازی درمانگاه روستای پرچل از مطالبات مردم هستند که خواستار انجام آنها هستیم.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=67716

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. باسلام خدمت اقای میرزایی انشاالله همیشه این چنین سربلند باشی روزی را ببینیم که در شهرستان خودمان از چنین افراد لایق استفاده شود

  2. کوهدشت بعدازخرم آبادوبروجردسومین شهرستان پرجمعیت استانه اونوقت الیگودرز میخواد فرمانداری ویژه بشه . درودبرتوکلی نماینده پرتلاش الیگودرز

  3. آفرین بر فرماندار پرتلاش الیگودرز . چرا نباید از همچنین افرادی که دارای تجارب ارزنده ای هستند در کوهدشت استفاده نشود .

  4. باید قدر اینها را دانست

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.