تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

تشکر رئیس جمهور از تلاش‌های ارزنده استاندار لرستان

  • کد خبر : 67768
  • 16 اردیبهشت 1394 - 23:25

    رئیس جمهور از تلاش‌های ارزنده استاندار لرستان تشکر کرد. به گزارش میرملاس ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر روحانی در جلسه هیأت دولت ضمن تشکر از تلاش‌های ارزنده استاندار و سایر دستگاه‌های اجرایی، خاطرنشان کرد: همچنان که در سال ۱۳۹۳، صد درصد اعتبارات تعهدات سفر تخصیص یافته است، اعتبارات مورد نیاز سال ۱۳۹۴ نیز از […]

IMG19500294

 

 

رئیس جمهور از تلاش‌های ارزنده استاندار لرستان تشکر کرد.

به گزارش میرملاس ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر روحانی در جلسه هیأت دولت ضمن تشکر از تلاش‌های ارزنده استاندار و سایر دستگاه‌های اجرایی، خاطرنشان کرد: همچنان که در سال ۱۳۹۳، صد درصد اعتبارات تعهدات سفر تخصیص یافته است، اعتبارات مورد نیاز سال ۱۳۹۴ نیز از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور تأمین خواهد شد.

در این جلسه مهندس هوشنگ بازوند استاندار لرستان گزارشی در خصوص «وضعیت استان و آخرین اقدامات انجام شده در زمینه طرح‌های مصوب سفر رییس جمهوری و میزان تحقق آنها» به هیأت وزیران ارائه داد.

این گزارش به مواردی از قبیل اقدامات انجام شده در این استان از آغاز دولت تدبیر و امید در ارتباط با تکمیل طرح‌های نیمه تمام و متوقف شده، ساماندهی افزایش پروازهای استانی، تعامل با سرمایه‌گذاران خارجی جهت گسترش همکاری‌های اقتصادی در استان و توسعه زیرساخت‌های عمرانی و برنامه‌های بلند مدت دولت در راستای دستیابی به رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار در استان پرداخته است.

در این گزارش همچنین چالش‌های پیش رو و پیشنهادات شورای برنامه‌ریزی استان لرستان مورد بررسی قرار گرفت.

 

  

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=67768

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. الهیار ملکشاهی:در صورت تغییر کاربری در سد معشوره استعفا خواهم داد

    ۱۴/اردیبهشت جمعی از اعضای ستاد مردمی سد معشوره در جلسه ای با حضور امام جمعه محترم شهرستان،نماینده مردم کوهدشت و رومشگان و فرماندارکوهدشت گردهم آمدند و نگرانی مردم شهرستان کوهدشت را از تغییر در حجم سد معشوره و نیز تعطیلی آن مطرح کردند.

    ۱۲-copy

    این دیدار که در فضایی صمیمی برگزار شد.بهزاد رشیدیان نماینده کشاورزان کوهدشت و ستاد مردمی معشوره گزارشی از فعالیت سد معشوره و نیز تغییر در حجم آب اختصاص داده شده به شهرستان کوهدشت را مطرح کرد.

    نماینده کشاورزان افزود:بنا بر اخبار موثق،سیمای سدّ معشوره تغییر خواهد کرد، و حجم برداشت آب از این سد از دویست و پنجاه میلیون متر مکعب برای مصارف آبیاری کشاورزی به بیست و پنج میلیون متر مکعب یعنی یک دهم فقط برای مصارف گلخانه ای آن هم بصورت محدود کاهش یافته است. این در حالی است که زمین های تشنه ی ما همچنان چشم به راه قطرات آبی است که از سدّ معشوره بیاید.این مقدار آب دیگر پاسخگوی کل شهرستان نخواهد بود و این در حالی است که زمین های استان خوزستان بصورت غرقابی آبیاری می شوند.

    امام جمعه شهرستان،الهیار ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت و کرم محمدی فرماندار ضمن ابراز تاسف و نگرانی از این مسئله قول پیگیری از طریق مراجع قانونی دادند.

    ملکشاهی در ادامه این جلسه افزود:چنانچه تغییری در روند ساخت سد معشوره و نیز حجم کاربری آن صورت بگیرد از سمت نمایندگی مجلس استعفا خواهد داد.

    علی طولابی/سایت حکمت کوهدشت

  2. درود بر نماینده قدر وپرتلاش شهرمان ملکشاهی قهر مان

  3. باسلام خدمت نماینده محترم کوهدشت ورومشکان . از زحمات ایشان تشکر می نمائیم لیکن اگر عملیات اجرائی سد درطول مدت باقیمانده
    تاانتخابات شروع شود وسرعت بگیرد قطعا دررای آوری آقای ملکشاهی تاثیرفراوانی دارد

  4. درود بر نماینده شجاع و مردمی .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.