- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

مدیر‎عامل شرکت شهرک‎های لرستان خبر داد: تعیین تکلیف ۱۳ واحد صنعتی استان

roohani93.3.28khoramabad 1 copy [1]

 

 

مدیرعامل شرکت شهرک‎های لرستان از تعیین تکلیف ۱۳ واحد صنعتی استان خبر داد.

فرزاد محمدی در دومین جلسه کمیته عارضه‎یابی واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‎های صنعتی لرستان، اظهار کرد: هدف از اجرای این جلسه بررسی وضعیت و مشکلات و دلایل تعطیلی واحدهای صنعتی بهره‎بردار غیرفعال و کمک به توسعه و ایجاد تغییرات لازم برای بهبود و فعال‎سازی و راه‎اندازی مجدد این واحد‌ها بوده است.

وی تصریح کرد: جلسات این کمیته با حضور کار‌شناسان مرتبط و مشاور طرح و مدیران شرکت‎های خدماتی با حضور صنعتگران تشکیل شده که موضوع تعطیلی و راکد بودن و غیرفعال بودن واحد صنعتی مورد یررسی قرار گرفته که عمدتاً بهره‎بردار بوده و قبلا تولید داشته‌اند و به دلایلی غیرفعال شده‌اند.

محمدی اضافه کرد: با بررسی‎های به عمل آمده و ارزیابی کمیته، دلائل و مشکلات این واحد‌ها شامل کمبود نقدینگی، اختلاف شرکا، فرسودگی ماشین‌آلات، گرانی مواد اولیه و فقدان بازار بود که بر اساس نوع مشکل و با تعهد و تعیین زمان و همکاری مشاور طرح فعال سازی آن‌ها را در برنامه قرار داده‌ایم.

مدیر‎عامل شرکت شهرک‎های لرستان خاطرنشان کرد: واحدهای صنعتی بهره‎بردار غیرفعال که به بهره‎برداری رسیده و غیرفعال بوده و با مشکل نقدینگی مواجه هستند را از محل کمک‎های فنی و اعتباری به بانک‎های عامل معرفی شدند.

محمدی یادآور شد: این کمیته نیز برای واحدهای صنعتی بهره‎بردار غیرفعال دو شهرک صنعتی شماره ۱ و ۲ خرم‎آباد برگزار شد که این برنامه برای سایر شهرک‌ها نیز در نظر گرفته شده است که در همین راستا صاحبان صنایع ۲۱ واحد صنعتی غیرفعال دعوت شده و نهایتاً ۱۳ واحد صنعتی تعیین تکلیف شدند./ایسنا