تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

کورانی فر : انقلاب اسلامی ثمره ایثار و شهادت است

  • کد خبر : 67796
  • 17 اردیبهشت 1394 - 1:07

    معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان گفت: انقلاب اسلامی ثمره ایثار و شهادت بوده و ادامه راه این انقلاب نیز در گرو پاسداشت خون شهدا است.  به گزارش میرملاس ، علی کورانی فر با اشاره به برگزاری همایش مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت در خرم آباد افزود :برگزاری این همایش ها […]

 

IMG10394153

 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان گفت: انقلاب اسلامی ثمره ایثار و شهادت بوده و ادامه راه این انقلاب نیز در گرو پاسداشت خون شهدا است.

 به گزارش میرملاس ، علی کورانی فر با اشاره به برگزاری همایش مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت در خرم آباد افزود :برگزاری این همایش ها موجب رفع ابهامات نسل امروز در خصوص فرهنگ ایثار و شهادت شده و فاصله میان این دو نسل را به حداقل می رساند.

 وی تصریح کرد: با نهادینه شدن  فرهنگ جهاد و شهادت، نگرشها و رفتار افراد  به سمت رفتارهای ایثارگرانه سوق خواهد یافت که این امر موجب تغییر در سطوح  مختلف جامعه  می شود.

 وی بزرگداشت دستاوردهای فرهنگ شهادت و ایثارگری را عامل سلامت در مقابل تهدیدهای دشمن دانست و گفت: باید با بازشناسی فرهنگ اصیل شهادت، در راستای معرفی این فرهنگ غنی و آسمانی تلاش کرد.

 وی خاطره گویی رزمندگان در این همایش را بسیار مهم دانست و گفت: تاریخ شفاهی دفاع مقدس اثر بسیار بالایی در نسل امروزی خواهد داشت.

 گفتنی است همایش  مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت پنجشنبه هفته جاری با حضور فرماندهان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس  در خرم آباد برگزار می شود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=67796

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.