تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

فرماندار کوهدشت: شش هزار فرصت شغلی جدید در کوهدشت در دست اقدام است

  • کد خبر : 67806
  • 17 اردیبهشت 1394 - 2:09

  فرماندار کوهدشت گفت: با توجه به تاکید رییس جمهوری در خصوص توجه ویژه به اشتغال در سالجاری، اقدامات لازم برای ایجاد شش هزار فرصت شغلی جدید در دست اقدام است.  به گزارش میرملاس ؛ محمدکرم محمدی در گفت و گو با روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان افزود: در این راستا شش هزار […]

IMG_3602

 

فرماندار کوهدشت گفت: با توجه به تاکید رییس جمهوری در خصوص توجه ویژه به اشتغال در سالجاری، اقدامات لازم برای ایجاد شش هزار فرصت شغلی جدید در دست اقدام است.

 به گزارش میرملاس ؛ محمدکرم محمدی در گفت و گو با روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان افزود: در این راستا شش هزار نفر در قالب دو هزار طرح اشتغالزایی به  منظور دریافت تسهیلات به معاونت برنامه ریزی بودجه استانداری معرفی شده اند.

 وی اظهار داشت: در حال حاضر پرونده این افراد در حال تکمیل و بررسی است و در نهایت تسهیلات اشتغالزایی با نرخ سود بانکی ۱۰ درصد به متقاضیان پرداخت می شود.

 محمدی با بیان اینکه بخش عمده ای از این تسهیلات در راستای طرح های کشاورزی، امور دامی و صنایع دستی پرداخت می شود تصریح کرد: انتظار می رود با همکاری مساعد بانکها این تسهیلات به زودی پرداخت شود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=67806

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. جناب فرماندار یه موردشو بدید به ما با مدرک ارشد بیکارم زندگیم داره از هم می پاشه بخاطر بیکاری بقران

  2. مگه فرماندار به داد این شهر و جوونا برسه، خسته نباشن

  3. آقای فرماندارامکان ازدرب گنبد به شما سلام من هیچ چیزی ازشما نمیخواهم شغل خودم رادارم وبه جان آقای گراوند دعا میکنم چون مرتب حقوقم را میگیرم .اما بیشتربه فکراین دوستان باشیداینان ولی نعمت شما هستند ابنان به اصلاحات رای دادتد که شماها درصدرات باشید مابه شماوپیشینه شماافتخارمیکنیم اماسیاست پدرومادر ندارد.کاش تمام یارانت مثل آقای روینتن صادق مقتدرباشند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.