تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

جعفر طولابی : بسته آسیب شناسی برگزاری انتخابات در لرستان اجرا شد

  • کد خبر : 67808
  • 17 اردیبهشت 1394 - 2:13

  مدیر کل سیاسی و انتخابات لرستان گفت: بسته آسیب شناسی برگزاری انتخابات با هدف شناسایی و رفع چالش های احتمالی در استان اجرا شد. به گزارش میرملاس ؛  جعفر طولابی افزود:این بسته با هدف شناسایی نقاط ضعف انتخابات گذشته در سه مرحله قبل، حین و بعد انتخابات تدوین و اجرا شده است.  وی اظهار […]

v250

 

مدیر کل سیاسی و انتخابات لرستان گفت: بسته آسیب شناسی برگزاری انتخابات با هدف شناسایی و رفع چالش های احتمالی در استان اجرا شد.

به گزارش میرملاس ؛  جعفر طولابی افزود:این بسته با هدف شناسایی نقاط ضعف انتخابات گذشته در سه مرحله قبل، حین و بعد انتخابات تدوین و اجرا شده است.

 وی اظهار داشت: انتظار می رود با توجه به دستاوردهای این بسته و شناسایی برخی نقاط ضعف از جمله تنش های قومی و طایفه ای ، دو انتخابات مهم سالجاری به بهترین نحو برگزار شود.

 طولابی تبلیغات زود هنگام را از جمله چالش های انتخاباتی در سراسر کشور دانست و گفت: برخی از این تخلفات در استان نیز شناسایی  و توسط فرمانداران به افراد خاطی تذکر داده شده اما تا کنون پرونده قضایی خاصی تشکیل نشده است.

 وی ابراز امیدواری کرد با  آموزش کامل اعضای هیات اجرایی و هیات نظارت ، انتخابات مجلس خبرگان رهبری  و مجلس شورای  اسلامی در سالجاری با سلامت کامل و مشارکت  حداکثری برگزار شود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=67808

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.