- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

اظهارنظر عارف درمورد اجماع اصلاح طلبان

490904_566

 

 
معاون اول دولت اصلاحات رسیدن به اجماع اصلاح طلبان را نکته ای بسیار سخت اما شدنی خواند.

محمدرضا عارف در حاشیه آیین نکوداشت حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود دعائی و در جمع خبرنگاران در خصوص بحث استانی شدن انتخابات گفت: این طرح باعث تقویت احزاب می شود اما باید دقت شود به گونه ای انجام گیرد که حقوق شهروندی در شهرهای کوچک و حوزه های با جمعیت کمتر تضییع نشود. امیدواریم در مجلس هم طوری پیگیری شود که موجب تضمین منافع مردم و همچنین حضور جدی آنها در انتخابات مجلس شورای اسلامی بشود.

وی گفت: در شرایط کنونی فضای خوبی برای حضور مردم و همراهی آنها حاکم است و از طرف دیگر جریان اصلاحات موقعیت خوبی را برای رسیدن به اجماع حداکثری دارد.

رییس بنیاد امید ایرانیان درخصوص ورود اصلاح‌طلبان به انتخابات مجلس، گفت: هنوز وارد مصداق نشده‌ایم اما آنچه اهمیت دارد، این است که تفکر اصلاح طلبی با اعتدال، بتواند اکثریت مجلس را بدست آورد لذا انتظارمان این است اصلاح طلبان از قرعه و نظر جمع تمکین کنند.

عارف تصریح کرد: فعلا با رویکرد بدست آوردن اجماع کامل پیش می رویم و ان شاالله مشارکت حداکثری مردم هم در پی این اجماع خواهد بود.

معاون اول دولت اصلاحات رسیدن به اجماع اصلاح طلبان را نکته ای بسیار سخت اما شدنی خواند و اشاره کرد: در جریان انتخابات مجلس یکبار دیگر اصلاح‌طلبان شاهد توانایی جریان اصلاحات و اصلاح طلبان در اجرای شعارهای اصلاح طلبانه خواهیم بود و حتما این جریان این مسئله را از خود نشان می دهند. ایسنا