- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

کارکنان دولت برای تکمیل زائرسرای لرستان در مشهد مقدس مشارکت کنند

استاندار لرستان [1]

استاندار لرستان

استاندار لرستان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی زائرسرای لرستان در مشهد مقدس خواستار مشارکت اقتصادی کارکنان دولت در ساخت این زائر سرا شد.
 
هوشنگ بازوند در حاشیه جلسه شورای اداری افزود: مشارکت اقتصادی در ساخت این زائر سرا یک حرکت فرهنگی و خیرخواهانه است که موجب تکمیل طرح در مدت زمان معین خواهد شد.

وی اظهار داشت: ساخت زائرسرای لرستان در جوار حرم امام هشتم (ع) با همت نماینده ولی فقیه در لرستان شکل گرفته و با تشکیل هیات امنای این زائرسرا،شخصیت های حقیق و حقوقی در این طرح مشارکت کرده اند.

وی با اشاره به ولایتمداری مردم لرستان و سفرهای هرساله مردم به مشهد مقدس گفت:بسیاری از زائران لرستانی به ویژه افراد بی بضاعت و کم درآمد مشکل اسکان دارند که با بهره برداری از این زائر سرا ، دغدغه اسکان این افراد برطرف خواهد شد.

وی با تقدیر از شهرداری مشهد به منظور زمین و پروانه ساخت رایگان این زائرسرا تصریح کرد: اعتبار مورد نیاز برای ساخت زائرسرا ۳۰ تا۴۰ میلیارد ریال برآورد شده که تاکنون ۱۰ میلیارد ریال آن تامین شده است.

استاندار لرستان ادامه داد: با توجه به وجود ۵۲ هزار کارمنددر استان چنانچه این افراد کمک های مالی خود را به ساخت این زائرسرا هدیه کنند مبلغ قابل توجهی در این راستا جمع آوری می شود.

منبع خبر : ایسنا

بازوند اظهار داشت: همچنین با توجه به اعلام آمادگی بانکها، تسهیلات قرض الحسنه بدون ضمانتهای بانکی آزاددهنده به کارمندان متقاضی مشارکت در ساخت زائرسرا نیز اعطا و اقساط آن از حقوق کارکنان کر خواهد شد.

عملیات اجرایی احداث زائرسرای لرستان در مشهد مقدس هفته گذشته آغاز شده است.