تاریخ : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

عبدی: دومین هلیکوپتر لرستان در راه است

  • کد خبر : 67984
  • 19 اردیبهشت 1394 - 11:42

  نماینده مردم خرم‎آباد در مجلس گفت: در طبیعت نباید آتشی روشن شود. دکتر ایرج عبدی در مانور اطفای حریق استان، بیان کرد: مجلس اهتمام ویژه‎ای به حفظ محیط زیست دارد و برای همین فراکسیون محیط زیست را راه‎اندازی کرده که دغدغه‎های محیط زیست را پیگیری می‎کند. وی اضافه کرد: دولت به تنهایی نمی‎تواند محیط […]

بالگرد لرستان در راه است

 

نماینده مردم خرم‎آباد در مجلس گفت: در طبیعت نباید آتشی روشن شود.

دکتر ایرج عبدی در مانور اطفای حریق استان، بیان کرد: مجلس اهتمام ویژه‎ای به حفظ محیط زیست دارد و برای همین فراکسیون محیط زیست را راه‎اندازی کرده که دغدغه‎های محیط زیست را پیگیری می‎کند.

وی اضافه کرد: دولت به تنهایی نمی‎تواند محیط زیست را حفظ کند و مردم نیز باید مشارکت داشته باشند. مردم باید در مواقعی که به عرصه‎های طبیعی وارد می‎شوند آگاهانه با محیط زیست برخورد کنند و در طبیعت نباید آتشی روشن شود.

عبدی ادامه داد: اگر آتشی روشن شد باید به دقت آن را خاموش کرد که منجر به آتش‎سوزی نشود اما اگر صورت گرفت تمام افراد باید باهم آن را خاموش کنند؛ چراکه جنگل‎ها از ضروریات زندگی ما هستند و باید در حفظ آنها کوشا باشیم.

نماینده مردم خرم‎آباد در مجلس افزود: دولت باید با اطلاع‎رسانی به موقع و مشارکت دادن مردم در مسائل از آتش‎سوزی، تخریب جنگل‎ها و مراتع جلوگیری کنند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تجهیزات لازم برای اطفای حریق تهیه شده و قرار است دومین بالگرد را نیز در اسرع وقت برای کارهای امدادی و حفاظت از محیط زیست به استان وارد کنند.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=67984

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. درود بر دکتر عبدی….

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.