تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

مرعشی : حزب کارگزاران باتمرکز بر منافع ملی اسلامی بازسازی حزبی را آغاز کرده است

  • کد خبر : 67989
  • 19 اردیبهشت 1394 - 12:15

     سخنگو و عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: حزب کارگزاران سازندگی با تمرکز بر منافع ملی و اسلامی کشور و نگاه پر رنگ به وحدت با اصلاح طلبان کار بازسازی حزبی را شروع نموده است. به گزارش میرملاس به نقل ایرنا ؛  سید حسین مرعشی در همایش همدلی و همزبانی کلید سازندگی […]

 

 

 سخنگو و عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: حزب کارگزاران سازندگی با تمرکز بر منافع ملی و اسلامی کشور و نگاه پر رنگ به وحدت با اصلاح طلبان کار بازسازی حزبی را شروع نموده است.

به گزارش میرملاس به نقل ایرنا ؛ 

سید حسین مرعشی در همایش همدلی و همزبانی کلید سازندگی درجمع اصلاح طلبان استان لرستان به کسب تجربه از حوادث خرداد ۷۶ تا برگزاری انتخابات ۹۲ اشاره و تصریح کرد :اکنون با در دست داشتن این تجربیات و در آستانه انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی نباید دچار تسلیم ، خود خواهی فردی ، قومی و گروهی شد بلکه باید دلسوزانه در این مسیر گام برداشت. 

به گفته وی امروز با لطف خداوند ،رهنمود های مقام معظم رهبری، تدبیر رییس جمهوری و تیم مذاکره کننده یکی از مشکل ترین عرصه های سیاسی ایران در حال حل شدن است.

وی با بیان اینکه ریشه این بحران در شیطنت های غرب و بی تدبیری داخلی دولت گذشته بوده است ،اظهار داشت :امروزه ۶ قدرت برتر دنیا علاقه مند هستند که مشکلاتشان را با ما بر روی میز مذاکره بیاورند در حالی که در گذشته هر روز قطعنامه جدیدی بر علیه جمهوری اسلامی ایران صادر می کردند.

مرعشی همچنین امنیت و اقتدار کنونی ایران اسلامی را ثمره رشادت و دلیرمردی شهدا ،جانبازان و آزادگان میهن اسلامی دانست و افزود : دوره هشت سال گذشته پر خسارت ترین عرصه دوران سیاسی ،دمکراتیک و اقتصادی ایران بوده است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=67989

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.