- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

دستگیری ۳ قاچاقچی با ۶۰۰کیلو تریاک در لرستان

unnamed [1]

 

دستگیری ۳ قاچاقچی با ۶۰۰کیلو تریاک در لرستان

فرمانده انتظامی لرستان در جمع خبرنگاران از انهدام یک باند سه نفره سوداگر مرگ و کشف ۶۰۰ کیلوگرم تریاک خبر داد.

به گزارش میرملاس به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردار “محمد قنبری ” در جمع خبرنگاران استان ، گفت : در عملیات روز گذشته که منجر به دستگیری سه قاچاقچی ، توقیف سه دستگاه خودرو ، کشف سه قبضه سلاح جنگی و بیش از ۱۱۰۰ عدد فشنگ شد ، از قاچاقچیان مقدار ۶۰۰ کیلو گرم تریاک که از استان های شرقی کشور به لرستان بارگیری شده بود کشف شد.

“قنبری “در ادامه اظهار داشت : در عملیاتی دیگر ماموران این فرماندهی با انهدام دو باند خرید و فروش سلاح و مهمات و توقیف یک دستگاه خودرو ، تعداد ۴۰ قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری کشف کردند.

وی با بیان این مطلب که ، پلیس لرستان با اشرافیت اطلاعاتی که بر استان دارد ،از ابتدای سال جاری تا کنون در سلسله عملیات های انهدام باندهای ترانزیتی در استان ، با انهدام ۱۳ باند سوداگر مرگ و توقیف ۶۶ دستگاه خودرو ، ۸۸۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر و ۳۴۰ قبضه انواع اسلحه غیر مجاز کشف کرده است.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه ، عرصه را هر روز بر سوداگران مرگ و متخلفانی که بخواهند امنیت عمومی را مختل نمایند تنگ تر نموده ، خاطر نشان کرد : پلیس لرستان علاوه بر برخورد با باند های مواد مخدر و سلاح در استان ، در این مدت اقدام به ۱۹۰ عملیات طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح استان و جمع آوری یک هزار و ۸۷۰ نفر معتاد پر خطر کرده است .

این مقام ارشد انتظامی ،با اشاره به برخورد جدی با قانون شکنان و مجرمان ، خطاب به مردم لرستان ، گفت : فرزندانشان در نیروی انتظامی تا ایجاد امنیت مطلوب در خور و شان آنان تا پای جان ایستاده اند.