تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

معاون استاندار لرستان به جولان برخی تفرقه افکنان اخطار داد

  • کد خبر : 68007
  • 19 اردیبهشت 1394 - 17:21

    معاون سیاسی- امنیتی استانداری لرستان در خصوص جولان برخی تفرقه افکنان در استان هشدار داد و گفت: رفتار واعمال این افراد به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.  به گزارش میرملاس به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، سیدسعید شاهرخی در جلسه شورای اداری استان با حضور مرتضی میرباقری قائم مقام وزیر کشور […]

v265

 

 

معاون سیاسی- امنیتی استانداری لرستان در خصوص جولان برخی تفرقه افکنان در استان هشدار داد و گفت: رفتار واعمال این افراد به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.

 
به گزارش میرملاس به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، سیدسعید شاهرخی در جلسه شورای اداری استان با حضور مرتضی میرباقری قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی فرهنگی افزود: با شروع دولت یازدهم و انتصاب مدیریت ارشد

 اجرایی استان، طی دو سال گذشته وحدت میان مسوولان شدت یافته به نحوی که کارنامه ۶۰۰ روزه تیم مدیریتی استان در این برهه درخشان است.

وی تقویت روحیه نشاط و امید را محور کار مسوولان استان دانست و ادامه داد: علیرغم تاکیدات نماینده ولی فقیه در استان و استاندار لرستان، شاهد برخی بداخلاقی های سیاسی هستیم که از برخی مسائل ملی سرچشمه دارد.

معاون سیاسی- امنیتی استانداری لرستان گفت: افراد اندکی با اغراض سیاسی وارد استان می شوند و سعی می کنند با رفتار و صحبت های خود مردم را ناامید کنند.

 شاهرخی با اشاره به اینکه سلامت، جدیت و حرکت تیم مذاکره کننده هسته ای مورد تاکید همه به ویژه رهبر معظم انقلاب بوده گفت: برخی افراد که در مکانهای دیگر تریبونی در اختیار ندارند به کرات در استان جولان می دهند و برخلاف سیاست های وحدت آفرین در استان عمل می کنند.

وی با اخطار به این افراد اضافه کرد: این افراد باید به رای و خواسته مردم توجه کنند چرا که مردم خواهان تغییر در سیاست های داخلی و خارجی بوده اند و دولت نیز این مهم را اثبات کرده است.
وی ادامه داد: پس از تایید تیم مذاکره کننده هسته ای توسط رهبری، اتهام ناروا به دولت و تیم هسته ای به معنای جاماندن از رهبری و یا قرار گرفتن در مقابل رهبری است.
معاون سیاسی- امنیتی استانداری لرستان با تاکید بر اینکه فضای باز سیاسی در استان حاکم است گفت: ما رفتار افرادی که قصد دارند آب به آسیاب دشمن بریزند را  غیرقابل پذیرش و غیرقابل قبول می دانیم.
شاهرخی همچنین با بیان اینکه بیکاری منشا بسیاری از جرائم و آسیب های اجماعی می باشد اضافه کرد:  این در حالی است که لرستان علیرغم درد رنج آور بیکاری فاقد جرائم خشن  بوده و  آمار وقوع جرائم خرد نیز نسبت به میانگین کشوری در لرستان کمتر است.

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=68007

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. باسلام و ادب
    منظور چه کسانیست ؟ روشنتر بفرمایید :

  2. مسئول بیکاری. صنعت معدن تجارت. ۲ -تعاون کار ورفاه اجتماعی ۳- جهاد کشاورزی .که همشون نور چشمی استاندار هستن.با لابی اومدن پست گرفتن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.