تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

نخستین گردهمایی پیشکسوتان جهاد و شهادت در لرستان برگزار شد

  • کد خبر : 68020
  • 19 اردیبهشت 1394 - 20:03

    به گزارش میرملاس ، نخستین گردهمایی پیشکسوتان جهاد و شهادت، با حضور رزمندگان لرستانی عرصه ۸ سال دفاع مقدس در سالن جلسات جهاد کشاورزی خرم‌آباد برگزار شد. نریمان نادری، دبیر محفل پیشکسوتان جهاد و شهادت لرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نخستین محفل پیشکسوتان جهاد و شهادت که با حضور فرماندهان و رزمندگان […]

IMG_4094

 

 

به گزارش میرملاس ، نخستین گردهمایی پیشکسوتان جهاد و شهادت، با حضور رزمندگان لرستانی عرصه ۸ سال دفاع مقدس در سالن جلسات جهاد کشاورزی خرم‌آباد برگزار شد.

نریمان نادری، دبیر محفل پیشکسوتان جهاد و شهادت لرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نخستین محفل پیشکسوتان جهاد و شهادت که با حضور فرماندهان و رزمندگان استان لرستان در دوران دفاع مقدس برگزار شد، یک جلسه مقدماتی بوده و قرار است استمرار داشته باشد.

وی ادامه داد:  با توجه به اینکه برای اولین بار است این مجمع در استان تشکیل شده هنوز هیئت مدیره آن تعیین نشده است ،این گردهمایی جلسه مقدماتی بود که در آن سعی کردیم از فرماندهان دوران دفاع مقدس دعوت کنیم.
دبیر مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت لرستان ادامه داد: پس از برگزاری این مجمع اقدامات لازم برای تشکیل هیئت مدیره آغاز شده و عضوگیری صورت می گیرد.

وی افزود: حضور افراد در این مجمع هیچ محدودیتی ندارد و تمام افراد حتی کسانی که در یک عملیات دفاع مقدس حضور داشته‌اند نیز می‌توانند در بین پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت باشند.

دبیر محفل پیشکسوتان جهاد و شهادت لرستان عنوان کرد: هدف از برگزاری این محفل، که رزمندگان گرد یکدیگر آمده و ضمن تجدید خاطره، دانسته‌ها و حقایق جنگ را به نسل آینده منتقل کنند.

وی تصریح کرد: شکست استکبار در پیروی از ولایت، اقتصاد مقاومتی و آگاهی و بیداری مردم است، هرگز نباید از تهدید دشمنان غافل شویم چرا‌که هیچ‌گاه دست از توطئه برنمی‌دارند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=68020
  • ارسال توسط :
  • 669 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای نخستین گردهمایی پیشکسوتان جهاد و شهادت در لرستان برگزار شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.