- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

دبیر مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی‌فقیه در لرستان تغییر کرد

13921213000259_PhotoA

 

نماینده ولی‌ فقیه در لرستان از تغییر دبیر مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی‌ فقیه در استان لرستان خبر داد.

به گزارش میرملاس به نقل از فارس، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید احمد میرعمادی شب گذشته در جلسه تجلیل از دست‌اندرکاران همایش جوان مومن انقلابی که در بیت وی برگزار شد از تغییر بهرام رشیدی‌نیا دبیر مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان خبر داد و اظهار داشت: قرار است در جلسه‌ای با حضور جوانان مومن و انقلابی استان لرستان دبیر جدید تعیین و معرفی شود.

وی افزود: قرار است، کار مجمع مشورتی جوانان توسعه پیدا کرده و در سال جدید مجمع مشورتی با افراد جوان‌تر و ساختار جدیدی به‌صورت استانی نقش‌آفرینی کند تا بتواند پاسخگوی مطالبات همه جوانان مومن انقلابی استان در همه سطوح باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان بیان کرد: در راستای تبیین سخنان امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و تحقق شعار سال، امسال پنج همایش با عنوان «نقش جوانان در همدلی و هم‌زبانی» توسط مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان برگزار می‌شود که نخستین همایش آن روز گذشته با حضور پرشور حدود ۸۰۰ نفر از جوانان شهرستان دلفان در این شهرستان برگزار شد.

رشیدی‌نیا از کارکنان استانداری لرستان است که در دولت‌های نهم و دهم به‌عنوان مدیر مشغول به فعالیت بوده و از ۱۳۸۸ تاکنون به عنوان دبیر مجمع مشورتی جوانان در دفتر نماینده ولی‌فقیه مشغول به کار بوده است.

وی هم اکنون مشاور و مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان است.