تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

مردم اهمیت جنگل‎ها را نمی‎دانند!

  • کد خبر : 68052
  • 20 اردیبهشت 1394 - 21:27

  مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: مردم اهمیت جنگل‎ها را نمی‎دانند وگرنه خود به پای کار می‎آیند. به گزارش میرملاس به نقل از رضا آریایی در ارزیابی نقاط ضعف و قدرت مانور اطفای حریق استان، بیان کرد: هدف از برگزاری مانور شناسایی نقاط ضعف و برطرف کردن آنها است. در این مانور موتورسیکلت‎سوارها و […]

40238t.jpg

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: مردم اهمیت جنگل‎ها را نمی‎دانند وگرنه خود به پای کار می‎آیند.

به گزارش میرملاس به نقل از رضا آریایی در ارزیابی نقاط ضعف و قدرت مانور اطفای حریق استان، بیان کرد: هدف از برگزاری مانور شناسایی نقاط ضعف و برطرف کردن آنها است. در این مانور موتورسیکلت‎سوارها و کسانی که روی وسایل سبک حرکت می‎کردند کلاه ایمنی نداشتند.

 وی اضافه کرد: در طبیعت کار کردن با توپوگرافی ناهمواری که وجود دارد مشکل است و باعث کند پیش رفتن عملیات می‎شود. در این همایش از تشکل‎های مردمی و سمن‎ها استفاده شده تا عملیات سریعتر انجام شود.

آریایی ادامه داد: مردم اهمیت جنگل‎ها را نمی‎دانند وگرنه خود به پای کار می‎آیند. خیلی از کسانی که جنگل‎ها را تخریب می‎کنند نمی‎دانند چه کار ناشایستی انجام می‎دهند؛ باید در این زمینه فرهنگ‎سازی شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان افزود: امسال در بحث اقدامات پیشگیری آموزش مردم و افراد بومی را در دستورکار خود قرار داده‎ایم؛ در این زمینه رسانه‎ها و صدا و سیما همکاری خوبی با ما داشته‎اند. می‏‎‎‎خواهیم برنامه‎های را از مسئولین به مردم بکشانیم تا مردم خود در حوادث این چنینی پای کار بیایند.

وی هماهنگی بین دستگاهی ادارات و سازمان‎های استان را مطلوب دانست.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=68052

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. مردم قدر جنگل رانمی دانند . خب چرا مسئولان منابع طبیعی و جنگا بانی قدر ان را نمی دانند چرا جلوی تخریب را نمی گیرند چرا جلوی کسانی که درختان را قطع می کنند برای درست کردن ذغال و فروش ان چرا مسئول مربوطه جلوی این کار را نمی گیرند و فقط حرف میزنند . بیخیال خودشون دستی بر اتش دارند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.