تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

محمدرضا درخشان:انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به نسل جوان از اهداف مجمع جهاد و شهادت استان است

  • کد خبر : 68106
  • 21 اردیبهشت 1394 - 21:37

  اولین مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت استان لرستان هفته گذشته در خرم آباد برگزار شد. محمدرضا درخشان عضو کمیته هماهنگ کننده این مجمع در گفتگوی اختصاصی با میرملاس گفت:  مجمع “پیشکسوتان جهاد و شهادت استان لرستان” ، مجموعه ای است که بصورت غیر دولتی وغیرانتفاعی با منشور دین محوری، ولایت مداری، ایثارگری ،خود باوری […]

photo_2015-05-11_21-33-06

 

اولین مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت استان لرستان هفته گذشته در خرم آباد برگزار شد.

محمدرضا درخشان عضو کمیته هماهنگ کننده این مجمع در گفتگوی اختصاصی با میرملاس گفت:  مجمع “پیشکسوتان جهاد و شهادت استان لرستان” ، مجموعه ای است که بصورت غیر دولتی وغیرانتفاعی با منشور دین محوری، ولایت مداری، ایثارگری ،خود باوری و عزت انقلابی و ملی به صورت مردم نهاد تشکیل شده است.

رییس اداره مشاورین دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: تلاش برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگران ، باز تولید فرهنگ جهاد و شهادت ،انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به نسل جوان ، مستندسازی و تحقیق وپژوهش درباره دفاع مقدس از جمله محورهای تشکیل این مجمع می باشد.

وی همچنین به میرملاس گفت افزود:این موسسه در چهارچوب اهداف و موضوعات مندرج در اساسنامه و بدون وابستگی به اشخاص حقیقی و حقوقی تشکیل شده اما در برابر فعالیت های خود دارای مسوولیت حقوقی و مالی مستقل می باشد.

درخشان افزود:بزودی طی فراخوانی مجمع “پیشکسوتان جهاد و شهادت استان لرستان” بصورت عادی، فعال، ویژه و نیزافتخاری عضوگیری خواهد نمود.

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=68106

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. با سلام ضمن تشکر فراوان از آقای آزادبخت و هم چنین سایت خبری میر ملاس که در پوشش خبرهای استان لرستان سر آمد عمل می نماید .
    سردار سرافراز سپاه اسلام برادر جانباز جناب آقای درخشان الحق و الانصاف زحمت شما در بر پایی همایش اولین مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت استان لرستان ستودنی و قابل تقدیر است . ضمن عرض خدا قوت و خسته نباشید امیدواریم مجددا نسبت به بر پایی این نوع همایشها آستین همت بالا زده شده را بالاتر بزنید و در معرفی فرهنگ شهادت به نسل جوان پیش قدم باشید . از این همه لطف و تلاش برای شناساندن فرهنگ لرستان و فقر و بیکاری و دیگر تنگناههای لرستان از شما متشکریم
    حق نگهدار شما

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.