تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

نخستین مجمع شورای راهبردی لرستان با حضور وزیران و معاونان وزرا در لرستان تشکیل می شود

  • کد خبر : 68130
  • 22 اردیبهشت 1394 - 12:25

  مدیر کل حوزه استاندار لرستان تشکیل نخستین مجمع شورای راهبردی استان با حضور برخی وزیران، معاونان وزرا، استانداران لرتبار و لرستانی های مقیم خارج کشور خبر داد.  به گزارش میرملاس ، مسعود بهرام نژاد در این خصوص گفت: شورای راهبردی توسعه لرستان با ۹ کمیته تخصصی به منظور کمک و مشاوره های فکری و […]

Untit

 

مدیر کل حوزه استاندار لرستان تشکیل نخستین مجمع شورای راهبردی استان با حضور برخی وزیران، معاونان وزرا، استانداران لرتبار و لرستانی های مقیم خارج کشور خبر داد. 

به گزارش میرملاس ، مسعود بهرام نژاد در این خصوص گفت: شورای راهبردی توسعه لرستان با ۹ کمیته تخصصی به منظور کمک و مشاوره های فکری و کارشناسی در بخش های مختلف استان تشکیل می شود.

وی با اشاره به عضویت یکصد نفر در مجمع شورای راهبردی استان افزود: رییس این مجمع استاندار لرستان بوده و نخستین جلسه مجمع نیز خردادماه امسال برگزار خواهد شد.

مدیر کل حوزه استاندار تصریح کرد: در این مجمع از ظرفیت سازمانهای مردم نهاد نیز استفاده خواهد شد و روسای کمیته های ۹ گانه نیز در خصوص بکارگیری نخبگان و فعالان در حوزه های مورد نظر اختیارات لازم را دارند.

بهرام نژاد اضافه کرد: کمیته های ورزش و جوانان، گردشگری، سازمانهای مردم نهاد ، سرمایه گذاری و اقتصاد، فرهنگی سیاسی اجتماعی، امنیت، دانشگاهیان ،روحانیون و لرستانی های مقیم خارج کشور کمیته های این شورا را تشکیل می دهند.

به گفته وی در حال حاضر گودرزی وزیر ورزش و جوانان در خصوص تقبل ریاست کمیته ورزش و جوانان  مجمع راهبردی استان اعلام آمادگی کرده است.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=68130

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.