- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

فرماندار الیگودرز : داوطلبان انتخابات به قانون پایبند باشند

 

به گزارش میرملاس ، ولی‌الله میرزایی‌اصل  در جمع مدیران با اشاره به اینکه امسال پروژه بزرگ انتخابات را در پیش داریم، افزود: یکی از دستاوردها و برکات ارزشمند انقلاب اسلامی در حوزه سیاسی برگزاری انتخابات مبتنی بر مردم‌سالاری دینی است که حاکمیت برای رای و نظر مردم ارزش قائل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همه ما وظیفه برگزاری انتخاباتی سالم را به عهده داریم، افزود: مدیران نباید از امکانات دولتی جهت تبلیغ به‌نفع داوطلبان انتخابات استفاده کنند که در همین راستا چنانچه مدیران به قانون پایبند نباشند با آنها برخورد می‌شود و اگر الزاما مدیری می‌خواهد مبلغ کاندیدایی باشد، بهتر است، مدیر نباشد.  

این مسئول اظهار داشت: همچنین کسانی که وارد صحنه انتخابات می‌شوند باید رفتارشان مبتنی بر قانون و اخلاق باشد و شایسته نیست، برای اثبات خود دیگران را تخریب کنند، زیرا کسی که دیگران را تخریب نماید، خودش را تخریب نموده و ناتوانی خود را به نمایش گذاشته است.

میرزایی‌اصل با اشاره به اینکه داوطلبان انتخابات نباید فضای جامعه را برای منافع شخصی خود تیره و غبارآلود نمایند، افزود: مردم می‌دانند به چه کسی رای بدهند، پس داوطلبان باید به شعور و فهم مردم احترام گذاشته و از تخریب دیگران پرهیز کنند.

فرماندار الیگودرز با اشاره به اینکه رفتار داوطلبان انتخابات رصد می‌شود، افزود: در جهت برگزاری انتخاباتی سالم و در کمال آرامش از تمام ظرفیت‌های قانونی استفاده خواهیم کرد و طبق قانون با کسانی که بخواهند دیگران را تخریب نموده و فضای جامعه را ناآرام نمایند برخورد می‌شود.

میرزایی با اشاره به اینکه حرف اول را رای مردم خواهد زد و همه باید به نظر مردم تمکین کنیم، افزود: داوطلبان گمان نکنند، هر کس وارد عرصه انتخابات شد، یقینا وارد مجلس می‌شود.فارس