تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

دورود- کرج، پیوندتان مبارک!

  • کد خبر : 6839
  • 26 تیر 1391 - 22:17

  مهران مریدی/ میرملاس: دورود- کرج ، پیوندتان مبارک! ورزشگاهی که قرار بود میزبان دیدارهای گهر شهرداری دورود باشد، از مشخص شدن سرمربی تیم پرسپولیس تهران هم جذاب‏تر بود و با هر مربی‎ای که برای هدایت تیم قرمزپوشان پایتخت نام برده می‎شد یک ورزشگاه هم برای میزبانی گهر اعلام می‎شد تا اینکه با مشخص شدن […]


 

مهران مریدی/ میرملاس:
دورود- کرج ، پیوندتان مبارک!

ورزشگاهی که قرار بود میزبان دیدارهای گهر شهرداری دورود باشد، از مشخص شدن سرمربی تیم پرسپولیس تهران هم جذاب‏تر بود و با هر مربی‎ای که برای هدایت تیم قرمزپوشان پایتخت نام برده می‎شد یک ورزشگاه هم برای میزبانی گهر اعلام می‎شد تا اینکه با مشخص شدن سرمربی پرسپولیس ورزشگاه میزبان دیدارهای خانگی گهر هم مشخص شد. برخی به هدف خود رسیدند و اجازه ندادند بازی‎های خانگی گهر در استان لرستان برگزار شود و ننگی تاریخی در تاریخ استانی با قدمت و پیشینه تاریخی لرستان به ثبت رساندند. گهر مسافری است که خیر و برکت این مسافر به مردم لرستان نمی‎رسد و به دیاری کوچ کرده که شاید اهالی آن، از فوتبال اشباع شده‎اند و مردم دیار خودمان باید در حسرت دیداری لیگ برتری فعلاً بمانند.

تیمی که قرار بود به‏عنوان نماد اتحاد لرستانی‎ها باشد، در حالی که هنوز لیگ برتر دوازدهم شروع نشده اما مشاهده می‎شود که برخی از مردم لرستان آرزوی ناکامی این تیم را دارند؛ چون معتقدند تیمی که می‎توانست با تجهیز شدن ورزشگاه تختی خرم‎آباد میزبان شایسته‎ای برای نماینده لرستان باشد در اثر نداشتن تدبیر و چشم و هم‏چشمی خیلی راحت به عقد دیگر شهرها درآمد و سرانجام با شهر کرج پیوندی عاشقانه بست. خیلی از اهالی محترم دورود می‎گفتند حاضرند این تیم به هر شهری برود به جز خرم‎آباد، حال این سوال پیش می‎آید مسافت خرم‎آباد تا دورود نزدیک‎تر است یا دورود تا کرج؟ آیا بهتر نبود تا آماده شدن ورزشگاه شهر دورود، خرم‏آباد یا هر شهر دیگری از استان لرستان میزبان گهر باشد؟ چرا در حالی که چیزی به تجهیز شدن ورزشگاه تختی مرکز استان نمانده بود، برخی مسوولان دستور «توقف» دادند؟

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز سبب اتحاد و یک‏دلی تمام ترک زبانان شده و آنها خودشان را برای این تیم به آب و آتش می‏زنند و به آن عشق می‎ورزند و چنان از تراکتورسازان حمایت می‏کنند که گویی فقط این تیم در دنیا طرفدار دارد، اما نماینده لرستان از همین ابتدای راه با معضل «تفرقه» مواجه شده و برخی فرصت‏طلبان هم دائم از آب کل‎آلود مشغول صید ماهی‎های تُپل هستند و به ریش ما می‎خندند. در اقدامی جالب مسوولان گهر یازدهم تیرماه به هیأت فوتبال لرستان نامه‏ای ارسال و ابراز تمایل کرده‎اند که بازی‎های گهر در خرم‎آباد برگزار شود آن‎هم با علم به اینکه ورزشگاه تختی دورود تا نیم فصل آماده نمی‏شود. اگر تمایل داشتند بازی‏ها در خرم‏آباد برگزار شود، چرا زودتر دست به کار نشدند؟

بهاروند رئیس هیأت فوتبال لرستان می‎گوید: با کار شبانه‎روزی ورزشگاه تختی خرم‎آباد دو هفته‎ای به ملزومات AFC می‎رسد و این در حالیست که سازمان لیگ اعلام کرده ورزشگاه انقلاب کرج نمی‎تواند میزبان دیدار هفته سوم گهر با پرسپولیس باشد و باید این دیدار در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شود.

با توجه به اینکه پرسپولیس در چند هفته اول از نعمت تماشاگران محروم است به احتمال زیاد گهری‏ها با حضور یک‎صد هزار نفری هوارداران پرشور قرمزها روبه‏رو می‏شوند.

بهاروند از این تصمیم سازمان لیگ انتقاد کرده اما چاره‏ای نیست؛ چون دیدارهای خانگی سایپا با استقلال و پرسپولیس هم در ورزشگاه آزادی برگزار می‏شود.

مدیر اجرایی گهر شهرداری دورود از تمایل رویانیان مدیرعامل پرسپولیس مبنی بر برگزاری دیدار رفت در آزادی و برگشت در لرستان خبر داد و افزود: ما هم به این کار تمایل داریم.

حیدرپور خاطرنشان کرد: برای هر دیدار که در کرج برگزار کنیم باید بیش از ۱۱ میلیون تومان پرداخت کنیم!

تیمی که پول ندارد حالا باید این هزینه واهی را هم پرداخت کند و این است حاصل لجبازی، ندانم کاری و چشم و هم‏چشمی!

به هر حال و پس از سال‏ها که خوشحال بودیم در سطح اول فوتبال کشور، لرستان نماینده دارد اما حالا فقط یک مسافر سهم ماست، مسافری که با کرجی‏ها پیوند بسته و امیدواریم آخر این وصلت به طلاق (سقوط) منجر نشود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=6839

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۸
  1. درود بر شما نویسنده عزیز…..

    وننگ بر مسئولین لرستان….. وقتی یک استان نتواند یک ورزشگاه اماده کند خدا به دادمان برسد حالا باز بگوئید پرندگان نامریی در باغ کوهدشت چرا جای معتادان شده وقتی مکانی برای ورزش کردن نیست خوب یک جوان باید چطور اوقات فراغت خود را پر کند .
    مسئولینی که نمیتوانید به لرستان کمک کنید شما را به حضرت عباس قسم میدم خودتان استعفا کنید البته اگر عرضه استعفا کردن دارید که بعید میدانم داشته باشید
    ما که دستمان به جای بند نیست .میر ملاس تو صدای ما را فــــــــــــــــــــــــریـــــــــاد کن

    • دورود بر شما دوست عزیز
      با نظر شما موافقم که خیلی از مسوولان استانی عرضه استعفا ندارند.

  2. متاسفم که اشتباه می کنید ولی اکنون وقت ندارم داستان گهر و خرم آباد را از اول برایت تعریف کنم به امید خدا سر فرصت.

    • با سلام
      دوست عزیز این داستان را مثل قصه سهراب و نوشدارو ازبرم و با آگاهی کامل این نوشته را به رشته تحریر درآوردم. به هرحال ممنون میشم اگه اشتباهات را ذکر کنید.

    • با سلام مجدد
      اقای ابراهیم خدایی عزیز وقت ندارم توضیح بدم یعنی چه .من که نفهمیدم .یعنی اینقدر سرت شلوغه که فرصت نمیکنی چهار خط بنویسی …..نکنه داری استادیوم اماده میکنی یا نه در حال انتقال تیم به یک استان دیگر هستی …..همین وقت نداشتنهای شماست که تیم گهر به این روز افتاده….واقعا من متاسفم نه شما

  3. لرستان به حق آرزانتین فوتبال ایرانه این کم لطفیها را رواندارید لطفا……..(خطاب به مسولین)

  4. مسئولی باعرضه برای لرستانم آرزوست….!

  5. با سلام و خسته نباشید ………………..تیم تیمه هرکجاباشه مال اون استانه نه فقط مال درود این تعصب بیجا حالا بخورن دو بازی باخت تازه اول کاره مسولان باید کاری بکنند اگه هم نمیتونن کنار بروند ما مدیر کل ورزش داریم چیه میشه اگه درود اماده بازی نیست تختی خرم اباد بازی کنن این تیم متعلق به همه استانه چون از بودجه ورزش استفاده میشه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.