- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

مدیران برتر لرستان در جذب اعتبارات ملی معرفی می شوند

I (21)

 

 

استاندار لرستان گفت: دستگاههایی که بیشترین جذب اعتبارات ملی را در سال گذشته داشته اند در جلسه بعدی شورای اداری به عنوان دستگاه های برتر معرفی می شوند.

به گزارش  میرملاس به نقل مهر، هوشنگ بازوند در حاشیه شورای برنامه ریزی و توسعه استان لرستان در جمع خبرنگاران از تدوین سند مقابله با ریزگردهای استان خبر داد و اظهار داشت: این سند مورد تائید هیئت دولت قرار گرفته است لذا امروز به عنوان مصوبه شورای برنامه ریزی استان تصویب شد.

وی بیان داشت: از رئیس سازمان حفاظت محیط زیست استان لرستان خواسته شد شرح وظایف هر دستگاه را در خصوص سند مقابله با ریزگردهای استان به صورت مکتوب در اختیار آنها قرار دهد و دستگاه های اجرایی استان موظفند به وظایف خود در این خصوص عمل کنند.

استاندار لرستان بر ضرورت تعریف کمیته ای تخصصی برای نظارت بر اجرای سند مقابله با ریزگردهای استان تاکید کرد و گفت: این کمیته متشکل از معاون عمرانی استانداری لرستان، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان، مدیرکل مدیریت بحران لرستان، مدیرکل هواشناسی استان و مدیرکل سازمان جهاد کشاورزی لرستان خواهد بود.

بازوند افزود: لازم است جلسات این کمیته تخصصی حداقل ماهی یک بار برگزار شود و مکاتبات لازم با دستگاه های اجرایی طی یک سال اخیر صورت گیرد.

وی از ابلاغ بودجه سال ۹۴ ظرف چند روز آینده خبر داد و گفت: سال گذشته قول دادیم دستگاه هایی که بیشترین اعتبارات را از محل اعتبارات ملی جذب کنند به عنوان یکی از شاخص های ارزیابی عملکرد مدیران آنها مد نظر قرار دهیم.

استاندار لرستان اضافه کرد: دستگاه هایی که بیشترین جذب اعتبارات ملی را در سال گذشته داشته اند در جلسه بعدی شورای اداری به عنوان دستگاه های برتر معرفی خواهند شد و حتی ممکن است دستگاه هایی هم که کمترین میزان جذب اعتبارات را هم داشته اند در این جلسه معرفی شوند.

بازوند یادآور شد: این رویه را در سال ۹۴ نیز در دستور کار قرار داده ایم لذا لازم است مدیران تمام تلاش خود را برای جذب بیبشترین اعتبار ملی را داشته باشند.