- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

دسترسی به اینترنت ۳G در کوهدشت امکان پذیر شد

rightel-simcart [1]

 

به گزارش سرویس فناوری و دانلود/میرملاس نیوز: به اطلاع عموم مردم شهرستان کوهدشت میرساند از امروز صبح اینترنت ۳G اپراتور سوم (رایتل) به صورت آزمایشی برقرار شده لذا از این پس  می توانید برای استفاده از اینترنت پرسرعت تلفن های همراه خود را بر روی اینترنت ۳G تنظیم نمائید.

 

 این اپراتور در کنار خدمات اصلی همچون پیام کوتاه و پیام صوتی با استفاده از تکنولوژی نسل سوم موبایل، امکان استفاده از سرویس‌های اختصاصی و گستره وسیعی ازخدمات ارزش افزوده (VAS) را فراهم می‌کند که از جمله این خدمات می توان به تماس تصویری، سرویسهای چندرسانه‌ای و اینترنت پرسرعت اشاره کرد. 

 

 اولین شرط برای فعال‌سازی نسل سوم ارتباطی یا همان ۳G روی تلفن‌های همراه هوشمند این است که این موبایل‌ها قابلیت پشتیبانی از نسل سوم ارتباطی را داشته باشند که مشترکین می‌توانند با مراجعه به کاتالوگ موبایل خود از این امکان اطمینان حاصل کنند.

 

راهنمای اتصال به شبکه رایتل

 

hhhgghghgh [2]

 

 

 

 برای  تنظیم تلفن های همراه  خود به لینک زیر مراجعه نمائید

http://www.rightel.ir/setting-internet [3]

 

مزایای استفاده از اینترنت پرسرعت ۳G


از اینترنت موبایل پر سرعت ، در هر زمان و مکان حتی در حال حرکت لذت ببرید. با کمک این فناوری دسترسی شما به کلیه خدمات و سرویس‌های اینترنت با سرعتی بیش از ۱۰ برابر GPRS برقرار خواهد شد.

ویژگی‌ها و مزایا:

هزینه:
برای استفاده از سرویس اینترنت علاوه بر استفاده آزاد، مشترکین می‌توانند جهت بهره‌مندی از تعرفه‌های مقرون به صرفه از بسته‌های اینترنتی رایتل استفاده کنند.