تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
7

دکتر کاییدی : طرح چهار خطه شدن جاده پلدختر – خرم آباد، مهر ماندگار شد

  • کد خبر : 6857
  • 27 تیر 1391 - 4:40

      به گزارش میرملاس نیوز ؛ نماینده ی مردم پلدختر از قرار گرفتن طرح چهارخطه شدن جاده ی پلدختر-خرم آباد در دستور کار مهرماندگار خبر داد. دکتر علی کاییدی در گفتگو با مدیر میرملاس نیوز گفت : با پیگیریها و رایزنی های صورت گرفته با مهرابیان دستیار ویژه ی رئیس جمهور طرح چهار خطه شدن جاده […]

 
 
 
به گزارش میرملاس نیوز ؛ نماینده ی مردم پلدختر از قرار گرفتن طرح چهارخطه شدن جاده ی پلدختر-خرم آباد در دستور کار مهرماندگار خبر داد.
دکتر علی کاییدی در گفتگو با مدیر میرملاس نیوز گفت : با پیگیریها و رایزنی های صورت گرفته با مهرابیان دستیار ویژه ی رئیس جمهور طرح چهار خطه شدن جاده پلدختر – خرم آباد، در ردیف پروژه‌های مهر ماندگار قرار گرفت.
بنابراین گزارش همچنین درجلسه ای که باحضو دکترکاییدی و نیکزاد ,وزیر راه وشهرسازی ,برگزارشد دکتر کاییدی ضمن تاکید براهمیت این راه ارتباطی حساس خواستار تسریع در انجام احداث آن شد.گفتنی ست بالغ بر۵۵ میلیارد ریال بودجه ی مصوب سالانه برای احداث چهارخطه کردن محور خرم آباد-پلدختر از قبل درنظرگرفته شده است که با قرار گرفتن این طرح در لیست پروژه های مهر ماندگار این بودجه به چند برابر افزایش خواهد یافت تا این پروژه تا پایان دولت نهم عملیات اجرایی آن به پایان برسد.
همچنین دکتر کاییدی طی دیدار با نیکزاد درخواست تعریض شدن جاده ی پلدختر به اندیمشک به طول ۴۵ کیلومتر را مطرح نمود که مورد موافقت وزیر قرار گرفت و از بودجه مناطق حادثه خیر ۳۵ میلیارد ریال برای این پروژه اختصاص گرفت.
گفتنی ست جاده ی خرم آباد به پلدختر از راه های ارتباطی حساس و پررفت وآمد غرب کشور به حساب می آید که روزانه مسافران بسیاری را از خود عبور می دهد.
 
 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=6857

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. با سلام
    خواهشن در مورد جاده از سرپل سیمره تا شهرستان پلدختر هم یه فکری بشه. در حالیکه استانهای همجوار در حال عمران این جاده در حوزه خودشان هستند باز هم استان ما داره ضعیف عمل میکنه و این جاده که مدتی است مورد تردد تریلر های کشور همسایه قرار گرفته به یک قتلگاه برای مردم منطقه تبدیل شده است.

  2. با سلام خدمت جناب آقای علیرضا خان شایان ذکر است : مطابق اخبار قبلی – در دوره گذشته با پیگیری های دکترکائیدی و دکتر فلاحت پیشه در ریف طرح های ملی قرار گرقته است و کار توسط جهاد نصر استان مرکزی در محور پلدختر ( زانو گر) صورت می گیرد , و واقعا باید به دکتر کائیدی دستمریزاد گفت و از مردم هم به خاطر بصیرت لازم که با آراشون نشون دادن تبریک گفت

  3. Ahsant doc.Kaeedi

  4. احسنت بر کاییدی

  5. خداقوت ای امیر کبیر لرستان

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.