تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

رئیس ستاد انتخابات دهمین دوره مجلس لرستان منصوب شد‌

  • کد خبر : 68594
  • 31 اردیبهشت 1394 - 14:02

  به گزارش میرملاس ؛ سید سعید شاهرخی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در حکمی از سوی مهندس بازوند استاندار لرستان  با حفظ سمت بعنوان رئیس ستاد انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره  مجلس خبرگان  رهبری این استان منصوب گردید . در این حکم که به امضای مهندس بازوند استاندار […]

0001

 

به گزارش میرملاس ؛ سید سعید شاهرخی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در حکمی از سوی مهندس بازوند استاندار لرستان  با حفظ سمت بعنوان رئیس ستاد انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره  مجلس خبرگان  رهبری این استان منصوب گردید .

در این حکم که به امضای مهندس بازوند استاندار استان لرستان رسیده است آمده است :

جناب آقای سید سعید شاهرخی

معاون محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی

 سلام علیکم

     به موجب این حکم جنابعالی با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان در برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری منصوب می گردید .

امید است با اتکال به الطاف الهی و بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاستهای دولت تدبیر و امید با برنامه ریزی و فراهم سازی همه تمهیدات لازم و استفاده از همه ظرفیت ها و امکانات در برگزاری انتخاباتی که در آن حقوق انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان به عنوان حق الناس در فضایی امن و توأم با نشاط و آرامش ، کاملاً رعایت گردد و در شأن و تراز ملت بزرگ ایران باشد ، در انجام مسئولیت محوله موفق باشید .

 

  بازوند

 

استاندار لرستان

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=68594

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. برادر ارزشی و توانمند جناب سید سعید شاهرخی ؛انتخاب و انتصاب شایسته‌ جنابعالی را در این پست حساس که نشانه توان و درایت جنابعالیست را تبریک عرض نموده و آرزوی سربلندی و.پیروزی را برای شما و همکارانت در دولت تدبیر وامید خواهانم.

  2. از حسن انتخاب شایسته و بجای جناب استاندار بسی خرسند شدیم .دست مریزاد استاندار محبوب .آرزوی توفیق و سربلندی برای استاندار و معاونین محترم ایشان را از درگاه خداوند متعال خواستاریم .

  3. برادر محترم جناب آقای شاهرخی انتصاب به جا وشایسته شما در پست حساس ستاد انتخابات استان تبریک میگوییم.امید واریم که موفق وپیروز باشید .

  4. برادر مدیون رأی مردم هستید اگر کوچکترین خیانتی در آرا صورت بگیرد وبخواهید مجلس را با دولت همگام کنید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.