تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
4

ثبت ۱۲ پس لرزه در خرم آباد/ خسارات ظرف ۷۲ ساعت برآورد می شود

  • کد خبر : 68604
  • 01 خرداد 1394 - 11:39

  میرملاس نیوز: مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان از ثبت ۱۲ پس لرزه از شب گذشته تا کنون در خرم آباد خبر داد.   رضا آریایی در گفتگو با  مهر اظهار داشت: به دنبال وقوع زلزله ۴.۳ ریشتری شب گذشته در خرم آباد این شهرستان نیم میلیون نفری شاهد وقوع ۱۲ پس لرزه دیگر بوده […]

1711832

 

میرملاس نیوز:

مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان از ثبت ۱۲ پس لرزه از شب گذشته تا کنون در خرم آباد خبر داد.

 

رضا آریایی در گفتگو با  مهر اظهار داشت: به دنبال وقوع زلزله ۴.۳ ریشتری شب گذشته در خرم آباد این شهرستان نیم میلیون نفری شاهد وقوع ۱۲ پس لرزه دیگر بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه زمین لرزه اصلی در عمق چهار کیلومتری زمین به وقوع پیوست و از نوع زلزله های سطحی بود مردم دچار وحشت شدند به طوریکه برخی خانواده ها ترجیح دادند شب را در فضای باز و پارکها سپری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان با بیان اینکه در حال حاضر در زمینه خسارات زلزله نمی توانیم اظهار نظر دقیقی داشته باشیم افزود: از امروز صبح کار برآورد خسارات با همکاری بخشداری های خرم آباد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان شروع شده است.

آریایی ادامه داد: در این راستا مقرر شده است ظرف مدت زمان ۷۲ ساعت خسارات ناشی از این زلزله برآورد شده و گزارش لازم تهیه و برای جبران خسارات به تهران ارسال شود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=68604

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.