- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

درخشش کارگروه استانی دفتر پیشخوان لرستان در همایش ملی دفاتر پیشخوان کشور

v305

 

کارگروه استانی دفتر پیشخوان لرستان در سومین همایش ملی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیر دولتی موفق به کسب مقام اول و عنوان برتر کارگروه های مربوط در سراسر کشور گردید.

 به گزارش میرملاس ، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان با اعلام این خبر افزود: در سومین همایش ملی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیر دولتی و بر اساس ارزیابی های به عمل آمده توسط کارگروه راهبری دفاتر پیشخوان سراسر کشور مستقر در نهاد ریاست جمهوری ،کارگروه استانی دفاتر پیشخوان لرستان، موفق به کسب مقام اول به عنوان کارگروه برتر در سراسر کشور گردید.

 علی کورانی فر بیان کرد: در این همایش با اهداء لوح تقدیر و تندیس به استاندار محترم لرستان ،از عملکرد کارگروه در استان قدردانی گردید.

 رئیس کارگروه استانی دفاتر پیشخوان ادامه داد: این کارگروه در سال ۹۴ با هدفگذاری اقتصادی نمودن دفاتر و ایجاد دسترسی ارزان ، سریع و شفاف برای هم استانیهای عزیز با جدیت واگذاری تصدی گری کلیه دستگاههای اجرایی استان به دفاتر را دنبال خواهد نمود.

کورانی فر با بیان اینکه در این راستا همکاری  و تعامل لازم با دستگاههای اجرایی بیش از پیش مد نظر قرار می گیرد، تصریح کرد: کاهش چشمگیر بروکراسی اداری با همکاری و تعامل دستگاهها در دستور کار قرار دارد.

 وی عنوان کرد: در این زمینه به زودی دستگاههای برتر استان معرفی خواهند شد.