تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

معاون استاندار لرستان : شخصیت‎های علمی و معرفتی لرستان شناسایی شوند

  • کد خبر : 68637
  • 01 خرداد 1394 - 20:23

  به گزارش میرملاس ؛ علی کورانی‎فر در همایش نکوداشت آیت الله  بلند نظر که در مصلی شهرستان سلسله برگزار شد، اظهار داشت: بهره‎گیری از ذخایر معرفتی، علمی و پیوند این ذخایر با سرمایه‎ها از الزامات یک کشور است. وی افزود: تبدیل گنج‎های معرفتی به سرمایه‎های فنی و نیروی متخصص گام بعدی برای موفقیت یک کشور […]

_MG_1891

 

به گزارش میرملاس ؛ علی کورانی‎فر در همایش نکوداشت آیت الله  بلند نظر که در مصلی شهرستان سلسله برگزار شد، اظهار داشت: بهره‎گیری از ذخایر معرفتی، علمی و پیوند این ذخایر با سرمایه‎ها از الزامات یک کشور است.

وی افزود: تبدیل گنج‎های معرفتی به سرمایه‎های فنی و نیروی متخصص گام بعدی برای موفقیت یک کشور است.

معاون توسعه و برنامه‎ریزی استانداری لرستان، با بیان اینکه از دیگر الزامات موفق اداره کشور، کاستن و برداشتن فاصله آسیب زای بین علم و عمل است، عنوان کرد: هرچه این فاصله آسیب‎زای بین علم و عمل کمتر شود بهتر می توان به آن اهداف رسید.

وی با اشاره به اینکه باید سرمایه‎های علمی و معرفتی را شناسایی کرد افزود: با شناسایی کردن این سرمایه‌ها می توان از وجود آن‌ها بهره برد چرا که جوهره اصلی این شخصیت‎ها، پیوند پیوسته با انقلاب است که به زندگی افراد هویتی خدایی و متعالی می‎بخشد.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=68637

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. درود بر کورانی فر ساعی وپرتلاش ان شاء الله موفق باشی

  2. دانایی به خودی خود؛ قدرت است. فرانسیس بیکن

    از اینکه مجموعه استانداری در حال تغییر رویکرد از مدیریت “سنتی” به مدیریت “علمی” است بسیار خوشنودم.
    ولی هنوز گام های زیادی با وضعیت مطلوب فاصله داریم.

  3. کاملا مشخص است که جناب آقای کورانی فر قصد دارند با رویکردی علمی به حوزه منابع انسانی در لرستان نگاه بپردازند. در استان لرستان در تمام ابعاد علمی-فنی و معرفتی ( شامل ورزشی، هنری، دینی و…) نیروهای انسانی قابل و نام آور وجود دارد اما همانگونه که آقای کورانی فر هم اشاره داشته اند فاصله بین علم و عمل یعنی عدم استفاده از این پتانسیلها به عنوان خطراتی بالقوه که ریسک آسیب زائی بالایی دارند، تلقی می شود. آسیب هائی که بسیاری از اونها رو شما دوستان زحمت کش میرملاس اطلاع رسانی می کنید (اتفاقات ناخوشایندی مثل بحران آب، وضعیت بسیار نابسامان شهری کوهدشت، حوادث و …….).
    اگر آقای کورانی فر برنامه ای تبیین و تدوین بکنند که حداقل خروجی آن شناسائی نظام مند پتانسیلهای نیروی انسانی استان لرستان و به تبع آن تشکیل بانک توانمندیهای این استان باشد. سرآغاز مسیری رو باز می کنند تا شاید در آینده بتوان بین مشکلات استان و توانمندیهای نیروی انسانی لرستان یک تعامل منطقی و سیستماتیک ایجاد کرد. یعنی یک موقعیت برد-برد بین نیروی انسانی و نقاط نیازمند بهبود در استان( که ماشالله کم هم نیست.)
    و …
    برای جناب کورانی فر آرزوی موفقیت دارم.

  4. ضمن خسته نباشیدایکاش درخصوص مقام معنوی وعلمی آیت الله بلندنظربیشتربیان می فرمودید

  5. درود برشما امیدوارم منشآ تحولات خیر وعالمانه در استان باشید.شهید مطهری گفته؛ «این مدیریت است که از ضعیف ترین ملت ها، قوی ترین ملت ها را می سازد.»

  6. خسته نباشید به همکار خوب و با دانشم جناب کورانی فر خسته نباشید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.