تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
5

آقامحمدی، نماینده خرم آباد: برخورد فیزیکی با من نشده، اما لسانی چرا / زمان انتخابات قصد داشتند پاسدار بودن مرا ضعف نشان دهند

  • کد خبر : 68694
  • 03 خرداد 1394 - 11:57

  به  گزارش میرملاس به نقل از ایسنا،  ایجاد اختلال در جلسه سخنرانی رییس مجلس در قم و یا اخیرا تهدید به اختلال در سخنرانی‌های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و یا تهدید برهم زدن سخنرانی حجت‌الاسلام حسن خمینی در برخی شهرها و موارد مشابه دیگر باعث شد از چند نماینده مجلس درباره تجربه‌شان از نحوه مواجهه […]

https://www.mirmalas.com/wp-content/uploads/2013/08/IMG_2523.jpg

 

به  گزارش میرملاس به نقل از ایسنا،  ایجاد اختلال در جلسه سخنرانی رییس مجلس در قم و یا اخیرا تهدید به اختلال در سخنرانی‌های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و یا تهدید برهم زدن سخنرانی حجت‌الاسلام حسن خمینی در برخی شهرها و موارد مشابه دیگر باعث شد از چند نماینده مجلس درباره تجربه‌شان از نحوه مواجهه با تندروها و واکنش احتمالی‌شان در شرایط مشابه در مقابله با برخوردهای فیزیکی و تهدید به ضرب و شتم‌ها سوال کنیم.

یکی از این نماینده ها ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی بود که جواب ایشان به سئوال ما در ادامه آمده است : 

برای من این موضوع فراوان پیش آمده البته تاکنون برخورد فیزیکی با من نشده اما لسانی فراوان بوده است. مثلا در زمان انتخابات مجلس برخی قصد داشتند سابقه انقلابی‌گری و پاسداری من را به عنوان یک ضعف به جامعه بقبولانند و می‌گفتند سابقه من سابقه خشونت است در حالیکه اگر منظورشان اعمال خشونت با صدام بود خیلی بی‌غیرتی است که بگویند که چرا آن زمان من اسلحه دست می‌گرفتم.
 
در کل معتقدم در گفت‌وگوها و اظهارنظرها با رعایت قانون اگر کسی هر نوع اظهارنظری کرد باید پذیرفته شود اما اگر از سوی یک فرد خط قرمزهای نظام رعایت نشود دیگر نباید انتظار داشته باشد که منتقدانش او را نوازش کنند.
 
در طول حیات سیاسی بعد از انقلاب در مجالس اول و دوم و سوم تیپ‌هایی مثل هادی غفاری، خلخالی و معین‌فر با جریانات لیبرال و ملی‌مذهبی‌ها حتی برخوردهای فیزیکی هم داشتند. بیرون مجلس هم جریانات حزب‌اللهی آن زمان با جریانات معاند معمولا درگیر می‌شدند به ویژه در دانشگاه‌ها برخی افراد خودشان خشونت را ترویج می‌کردند. مثلا دفتر هماهنگی بنی‌صدر یا خود وی منتقدین را به معارضه و درگیری دعوت می‌کرد.
 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=68694

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. دکتر آقا محمدی آب روان و جاری به دهن حیوانات نجس آلوده نمی شود عجرتان را خدا می دهد
    مطمئن باشید کسانی که در خط نظام باشند شما را قبول دارند و حامی شما هستند
    متاسفانه عده ای از مردم توسط دیگران خط مش گرفته و بی راه میگویند

    از خداوند منان برای شما و خانواده تان خوشبختی و سلامتی روز افزون خواستارم.

  2. آقای رضا ص «اجر»است نه عجر

  3. دکتر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    دکترا چی؟

  4. سلام، بله دوست عزیز اشتباه تایپی بوده، تشکر بابت راهنمایی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.