کد خبر : 6876
تاریخ انتشار : ۲۷ تیر ۱۳۹۱ - ۲۳:۲۹
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 644 بازدید

مراسم افتتاحيه پاسارگاد اولين درمانگاه خصوصي در كوهدشت

                      عكاس : بيات آزادبخت  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عكاس : بيات آزادبخت

 

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

مریم در گفته :

افرین!اماکجاست؟

[پاسخ]

جالبه
ولی چرا اون آقاهه دستش شکسته؟

[پاسخ]

بيكار پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۲۸ تیر , ۱۳۹۱ ۰۹:۰۴:

كدوم آقاهه؟ اون رييس درمانگاهه .اصلا به توچه ؟ مگه بيكاري؟

[پاسخ]

ميشه آدرسشو بگين كجاست ؟

[پاسخ]

نادر پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۴ مرداد , ۱۳۹۱ ۱۱:۰۵:

خیابان 15خرداد روبه روی مجمع امور صنفی کوهدشت

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

ادرس اين درمانگاه كجاست

[پاسخ]

ادرس خیابان پشت شهرداری

[پاسخ]

درمانگاه در حد کوهدشت نیست باید یک بیمارستان تخصصی ساخته بشه که ظرفیت بالایی داشته باشه تا همشهریان عزیزمان به شهرهای دیگه که صاحب دارند و هزینه زیادی متحمل میشوند سرازیر نشوند

[پاسخ]

یه کوهدشتی در گفته :

مبارکه

[پاسخ]

مبارک تمام ساکنان کوهدشت و حومه
ایشالله بیمارستان ها و درمانگاه های بعدی

[پاسخ]

نورآبادی1212 در گفته :

مبارکه نه به اون استخرتون نه به این

[پاسخ]

هنجس پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۲۸ تیر , ۱۳۹۱ ۲۰:۴۷:

آنکه به ما ن…… بود کلاغ ……. دریده بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[پاسخ]

چرا اين درمانگاه تا الان مخفي بوده يهو سر درآورد؟ بريم ببينيم!

[پاسخ]

چشممون روشن

[پاسخ]

بیران در گفته :

حیف که اسم جعلی فارسی روشه باید یه اسم لکی میزاستن روش مثلا آزآ یعنی سالم یا چه میدونم میرملاس(اگه ملی گرا هستن)

[پاسخ]

بی تا پاسخ در تاريخ شنبه ۳۱ تیر , ۱۳۹۱ ۱۵:۴۴:

از کی تا حالا سالم لکی شده؟ تا جایی که سواد نم کشیده ما می گه سالم عربیه.
خودتون خسته نشدین از این قوم پرستی مضحکی که فقط در حد چند تا شعر و شعار و حرفه؟ اونم کاملاً پوچ و از روی جهل و نادانی!اصلاً مگه ایرانی بودن تضادی داره با لک بودن؟ اینا همه ناشی از عقده حقارته.

[پاسخ]

آدرس : خ 15 خرداد روبروی سازمان حمل ونقل ( پشت شهرداری )

[پاسخ]

بیکار در گفته :

جناب بیران اگه قرار براسم لکی باشه اونم واسه یک محل درمانی بایدمیزاشتن آی دا آی باو

آی دا که یک اسم مرکبه امروزه برای نامگذاری خانم ها کاربرد زیادی داره که از دو حرف آی و دا تشکیل شده که به معنای آی منادا و دا ندا ست . پس آزا درست تره تا آزآ که بار معنایی آن همان بهتر که برای درمانگاه افتتاحیه بکار بره!!!!!!

[پاسخ]

علیپور در گفته :

این اسم آخر رو ما به یکی از سهامدارهای محترم پیشنهاد دادیم آزای =شفا
حالا نمی دانم این آقای بیران همان سهامدار محترم هستند یا نه یعنی آقای ع-ف که در عکس هم تشریف دارن و خیلی هم شوخ طبع و خوش مشرب هستند
احتمال زیاد براساس همان طبع خودشان این پیام را گذاشته اند

[پاسخ]

7چشمه میشنان در گفته :

پیشنهاد میکنم تا یه سال کسی نره درمونگاه! میترسم پیمانکارش همون پیمانکار استخره باشه!!
نکنه پیمانکارش از چین اومده…!

[پاسخ]

پرديس در گفته :

واقعا خوشحال شدم . دستت تمامي دست اندر كار درد نكنه .
ببخشيد جريان استخري كه دوستان گفتن چيه ؟

[پاسخ]

پرديس پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۲۹ تیر , ۱۳۹۱ ۲۳:۱۰:

ببخشي اصلاح ميكنم دست تمامي دست اندر كار ان اين پروژه درد نكنه. بازم معذرت ميخوام .

[پاسخ]

مریم پاسخ در تاريخ شنبه ۳۱ تیر , ۱۳۹۱ ۲۰:۰۸:

بایدبه اطلاع برسونم که استخره امروز افتتاح شد!چندروزبعدتوی راه ابش یه شلواروکف ان پراز…….بماند!!!

[پاسخ]

محمود در گفته :

هفتمین عکس حکایت از یک ماجرا دارد و آنهم بحث ریاست شبکه بهداشت و درمان کوهدشت درمیان است
و فقط طبقه ی زیرین آن درمانگاه استیجاری است و بقیه مسکونی و شخصی است

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۵ مرداد , ۱۳۹۱ ۰۰:۵۲:

در عکس هفتم هیچ اثری از ریاست شبکه نیست بعیده آقای ملکشاهی چنین حرکت بی ثمری انجام بده!
این بدبختی کوهدشته که یه سری افراد تاریخ گذشته همش دنبال ریاستن و بقیه فقط بازیچه نماینده

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

نکنه صیدی جان راننده آقای ملک شاهی شده!!!! میرملاس کادرتو بزرگ تر کن این بنده خدا بیشتر خودشو ببینه.

[پاسخ]

غضنفری در گفته :

در جواب ناشناس عرض کنم که این دوره دیگه دور صیدی و امثال صیدی است البته نباید تدبیر و ظرفیت شناسی و جایگاه مردمی افراد در نزد آقای ملکشاهی فراموش کنیم برداشت من این است که آقای ملکشاهی در این زمینه اشراف دارند .

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

با سلام خدمت جناب غضنفری؛ عرض بنده هم همین است که این دور باطل مهره چینی های غلط و بی اساس با این دوره از انتخابات متوقف شود و افراد برمبنای تخصص در جایگاه خودشان قرار بگیرند. نه کسانی که شیفته قدرتند نه تشنه خدمت!!! البته بنده صیدی رو مثال زدم به خاطر ابنکه ایشون ید طولایی در تغییر دبدگاههای سیاسی در جهت باد دارند، لذا امید است جناب ملکشاهی با انتخابهاب شایسته و در خور افراد اقدام کند و مبنای کار را تخصص و سوابق افراد قرار دهد یا حداقل افراد با دیدگاه ثابت انشالله

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

البته هواشناسی افراد بسیار تاثیر داره وگرنه کسی عمقش به اندازه یک بند انگشت هم نمیشه رو چه به پایگاه مردمی!!!!!

[پاسخ]

منصوری در گفته :

دست همه بانیان این کار خیر را می بوسم جدا با این دنیای پراز دروغ و دوروئی که هرکسی فقط به فکر خودشه انجام چنین کار بزرگی خیلی اهمیت داره و برای کوهدشت یک تولد تازه بحساب میاد ولی ای کاش میرملاس عزیز کمی درمورد این درمانگاه توضیحاتی هم میداد. ضمنا پاسارگاد تاریخ همه ما ایرانیان است و احسنت میگم به این انتخاب هوشمندانه و از دوستان عزیزم هم خواهش دارم خیلی به مسایل قومی و محلی تعصب نشون ندن چون کوهدشت دیگه وقتش رسیده که از این دگماتیسم فکری خارج بشه و تکونی بخوره . ولا بخدا هیچی واسه گفتن نداریم مردم. آفرین به بانیان درمانگاه پاسارگاد و آفرین به بانی پمپ گاز جدید مقابل باشگاه. درود بر شما که کوهدشت را به لرزه درآوردید.من که حسابی خوشحال و احساس غرور میکنم

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۵ مرداد , ۱۳۹۱ ۰۰:۴۸:

و آفرین به تو واسه این بیان زیبا و ذوق قشنگت منم با تو در این غرور و خوشحالی شریکم منصوری عزیز.

[پاسخ]