تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
4

سیمره با کسب ۵ عنوان صدرنشین رسانه‌های غرب کشور شد / مدیر سایت میرملاس برگزیده بخش عکس جشنواره

  • کد خبر : 68765
  • 06 خرداد 1394 - 20:58

  به گزارش میرملاس به نقل سیمره، آیین پایانی  و اهدای جوایز برگزیدگان هشتمین جشنواره‌ی مطبوعات و خبرگزاری‌های غرب کشور با حضور هوشنگ بازوند استاندار لرستان و سید سعید شاهرخی معاون وی، آشناگر معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان، حجت‌الاسلام حمیدرضا حنان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، دکتر رحیم جعفری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان […]

800

 

به گزارش میرملاس به نقل سیمره، آیین پایانی  و اهدای جوایز برگزیدگان هشتمین جشنواره‌ی مطبوعات و خبرگزاری‌های غرب کشور با حضور هوشنگ بازوند استاندار لرستان و سید سعید شاهرخی معاون وی، آشناگر معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان، حجت‌الاسلام حمیدرضا حنان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، دکتر رحیم جعفری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، خداد ابراهیم رییس هیئت مدیر اتحادیه مطبوعات محلی ایران، حسن حیدری مدیر عامل این اتحادیه، فریدون معتمدیان مدیرعامل خانه‌های مطبوعات کشور، حبیب‌الله خجسته‌پور فرماندار و یحیی عیدی‌بیرانوند شهردار خرم‌آباد، حسن محرابی مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماری از مسئولان لرستان و مطبوعات کشور در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم‌آباد برگزار شد.

هفته‌نامه‌ی  سیمره در این جشنواره پنج عنوان برتر را در بخش‌های سرمقاله، طنز مکتوب، کاریکاتور، مقاله و عکس از آن خود کرد و در صدر رسانه‌های غرب کشور قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، هفته‌نامه‌ی سراسری سیمره در این جشنواره توانست با کسب یک عنوان اولی به همراه تندیس جشنواره، دوعنوان دومی و دو عنوان سومی بدرخشد و بیش‌ترین سهم را از جوایز اختصاصی به این جشنواره کسب کند.

هم‌چنین در مجموع جوایز توزیع شده در جشنواره‌ی مطبوعات و خبرگزاری‌های غرب کشوردفتر خبرگزاری مهر و پایگاه خبری یافته لرستان پس از نشریه سیمره، هر کدام با سه عنوان، بیشترین جوایز را به خود اختصاص داند.

بنابراین گزارش در بخش ویژه شعار سال: 

 صدیقه حسینی از خبرگزاری مهر لرستان رتبه‌ی اول، طیبه عباسی سیفی از خبرگزاری فارس همدان رتبه‌ی دوم و غلامرضا جمالی زاده از رسانه طلیعه امید همدان رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش محیط زیست ( رقابت صرفا استان لرستان ) 

این جشنواره احسان صلاحی از پایگاه خبری یافته لرستان رتبه اول، یحیی سلیمانی از نشریه ایوار لرستان رتبه دوم و مرضیه حافظی فر از خبرگزاری ایکنا لرستان رتبه سوم را کسب کردند.

هم‌چنین در بخش مقاله نویسی سید سیامک موسوی از نشریه پیشگامان زاگرس لرستان، پرویز گراوند از نشریه سیمره لرستان و  مجتبی کاور از خبرگزاری مهر ایلامبه ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش سرمقاله و یادداشت :

دکترکیانوش زهراکار از نشریه سیمره رتبه‌ی اول، الهام حاجی‌وند از پایگاه خبری یافته رتبه دوم و امید غفاریان از نشریه همدان پیام و فیض الله پیری از نشریه سیروان کردستان مشترکا رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش عکس  :

 بهمن زارعی از خبرگزاری ایرنا کرمانشاه، لیلا امیری نورافکن از خبرگزاری ایکنا همدان و امین آزادبخت (مدیر سایت میرملاس ) از نشریه سیمره‌ رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند و هم‌چنین در بخش طراحی، صفحه آرایی و کاریکاتور حبیب‌الله احسن از نشریه همدان پیام و پرستو صفری از نشریه نقد حال کرمانشاه به صورت مشترک رتبه اول را کسب کردند.

سامان احمدی ازنشریه ابوذر کرمانشاه و لیلا اسدی از نشریه پیشوک لرستان به صورت مشترکرتبه دوم و محمدرسول گودینی از کرمانشاه و یاسر دلفان از نشریه سیمره لرستان به صورت مشترک رتبه سوم بخش طراحی، صفحه آرایی و کاریکاتور جشنواره را به خود اختصاص دادند.

در بخش طنز :

عزت الله چنگایی از نشریه بامداد لرستان رتبه اول، وحید حاج‌سعیدی از نشریه سیمره لرستان رتبه دوم را کسب کردند و این بخش برگزیده ای در عنوان سوم نداشت.

در بخش تیتر این جشنواره عبدالله مرادی از نشریه نسیم غرب کرمانشاه شایسته تقدیر شناخته شد و رتبه های اول تا سوم به ترتیب به حامد سیفی از خبرگزاری ایسنا همدان، معصومه کمالوند از نشریه همدان پیام و فاطمه نیازی از پایگاه خبری سفیر افلاک لرستان رسید.

در بخش خبر :

ر رحمان جابری از نشریه صدای ملت ایلام، فاطمه پناهی از خبرگزاری مهر لرستان و ساعدی از خبرگزاری فارس کردستان رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

رتبه‌ی  اول بخش مصاحبه به صورت مشترک به فیض الله پیری از نشریه سیروان کردستان و حسین لطفی پارسا از نشریه همدان پیام رسید و رتبه دوم این بخش نیز به صورت مشترک به عادل سلیمانی از نشریه آوای کرمانشاه و امین ماسوری از نشریه کاسیت لرستان اهداء و حمیدرضا جوادیان از نشریه روژان کردستان رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

در بخش گزارش هشتمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های غرب کشور رتبه اول به فاطمه حسینی از خبرگزاری مهر لرستان رسید.

هم‌چنین رتبه دوم بخش گزارش به فرزاد نویدی از خبرگزاری ایرنا کردستان و رتبه سوم به محمدتوفیق شیرپناهی از نشریه روژان کردستان اختصاص یافت.در این بخش مسعود فرج‌الهی از پایگاه خبری یافته شایسته‌ی تقدیر شناخته شد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=68765

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 36در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳۶
  1. سلام و عرض ادب خدمت دوست گرامی آقا امین؛
    تبریک میگم .
    موفیت های آتی شما نیز آرزوی ماست.

  2. باسلام

    درود بر میرملاس و مخاطبان فرهیخته‌اش

    تبریک ویژه خدمت دست اندرکاران هفته نامه وزین سیمره به‌خصوص دکتر رستمی مرد خستگی ناپذیر عرصه ی رسانه.

    تبریک صمیمانه خدمت امین آزادبخت، عکاس خوش ذوق لرستانی، جوان موفق عرصه رسانه که با سایت میرملاس توانسته است نقش پر رنگی در راه پر تلاطم دنیای مجازی رسانه نوین ایفا کند.

  3. سلام و عرض ادب
    تبریک به امین آزادبخت عزیز؛
    به حق که عکس های هنری امین آزادبخت سرآمد هستند.
    امیدوارم که این راه مستدام باشد…

  4. امین آزادبخت از میرملاس این بود حقیقتی که امروز نادیده گرفته شد و امین دوست داشتنی را به نام سیمره معرفی نمودند درحالی که امین خود لیاقت اول بودن را بدون انتصاب به هیچ نام ونشانی غیردارد.

    امین جان امروز روز مهمی بود برای قضاوت،خداراشکر جوان نجیب کوهدشتی سربلند از این قضاوت بیرون آمد باشدروزی که سپیدی موی امین جوان او را در زمره بزرگان قرار می دهد به بزرگان این روزهای عرصه رسانه نشان دهد که بزرگی یعنی چه!؟
    امین زنده باشی و سربلند که حقیقتا شایسته این جایزه بودی!

  5. برادر عزیزگرامی جناب آقای آزادبخت باعث مباهات است رسانه ی میرملاس زینت بخش همه جشنواره ها و همایش های دنیا اطلاع رسانی می شود موفقیت وپیروزی اخیرا را تبریک می گویم

  6. برادر عزیز وگرامی جناب آقای دکتر رستمی صدر نشینی سیمره در جشنواره مطبوعات غرب کشور موجب مباهات مردم لرستان بویژه خوانندگان هفته نامه وزین وسترگ سیمره گردید بی شک درایت وافر آن جناب وهمکاران تلاشگر نشریه در این موفقیت بزرگ خوش درخشیده است .این موفقیت بزرگ باعث اشتیاق همگان و ورود نشریه به سبد مطالعه عموم مردم غرب وجنوب کشورمی گردد.
    سیمره همواره جاری وزلال وساقی شیرین شمایل آن تا ابد زنده وپایدار باد.

  7. درود بر مهندس صلاحی که باعث افتخار کوهدشته

  8. کسب عناوین برتر جشنواره مطبوعات غرب کشور را خدمت دکتر رستمی و جناب اقای آزادبخت تبریک و تهنیت عرض می نمایم ، امید است همواره شاهد موفقیت شما عزیزان در عرصه های مختلف هنری برای استان باشیم . انشاءالله

  9. خدمت آقای امین آزادبخت سلام عرض می‌کنم و این موفقیت بزرگ را به این عزیز و مردم لرستان تبریک عرض مینمایم

  10. تبریک جناب ازادبخت عزیز

  11. درود به سیمره ی همیشه جاری و به تمام ذره ذره ی وجودش.
    هر وقت سیمره را می بینم از اینکه گاهی نه به اختیار دور شده ام، بغضی هزار ساله تمامم را چنگ می زند…
    یاد تمام جاری بودن هایم و تولد قلمم در سیمره، بخیر.
    تا همیشه سپاسگزار سیمره و آقای رستمی هستم.
    تبریک های بسیار..
    و تبریک به امین آزادبخت و دوربین جاری اش.
    مانا باشید.

  12. برادر ارزشمندم جناب آقای امین آزادبخت از اینکه برگزیده بخش عکس جشنواره غرب کشور شده اید باعث افتخار است تبریک عرض مینمایم موفق و مستدام باشید.

  13. باسلام، ادب و احترام و عرض خسته نباشین به حضور سبز شما هم استانی های عزیز و تبریک به آقای آزادبخت که سزاورا این افتخار بودند…
    اما آقای آزادبخت عزیز و دوستان هم استانی یکبار دیگه نتایج نهایی این جشنواره رو ملاحظه بفرمایید درآن آیا عدالت به طور رعایت شده؟
    نادیده گرفتن مناطقی که درحوز خبرفعال هستند و واقعا خوب کار می کنند بدور از مساوات نیست؟
    آیا دراین جشنواره جای بروجردخالی نیست؟
    بروجرد شهر شهید خبرنگار و درحوزه اطلاعات یک وزنه برااستان محسوب میشه.واینکه چرا دراین جشنواره حتی نامی از اون برده نشده جای سواله..
    کسی برای این سوال جواب مشخصی داره؟هیئت داوران این جشنواره چطور بااین مسأله برخوردکردند!

  14. تبریک به اقا امین عزیز. انشاالله در تمام مراحل زندگی موفق باشی

  15. تبریک به برادر آزادبخت

  16. تبریک به آقای آزادبخت امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق باشید

  17. شادباش به سیمره ی همیشه جاری
    تبریک به امین آزادبخت نازنین

  18. گراوند عزیز طنزت جاری مقالات ساری تا عطش وجود لرستان را سیراب نماید

  19. باسلام وتبریک به آقای آزادبخت ؛شایان ذکراست که آقای حاج عادل سلیمانی ازروزنامه آوای کرمانشاه نیزاهل شهرستان کوهدشت ودهستان زیرتنگ سیاب است به ایشان نیزتبریک میگوییم

  20. باسلام. این موفقیت رو به دوست عزیز و پرتلاشم آقا امین آزادبخت و همه همکاران ایشان در میر ملاس تبریک گفته و توفیق و موفقیت شما و همکاران زحمتکش جنابعالی را همچنان از خداوند منان خواستارم انشاءالله

  21. امین جان تبریک عرض میکنم

  22. برادر آزادبخت عزیز و مدیر محترم سایت میر ملاس تبریک اینجانب را پذیرا باشید آرزو میکنم همیشه موفق باشید . انتخاب بحق شما برای کار تلاش و پشتکار شماست . انشاالله موفق باشید .

  23. این موفقیت بزرگ را به جامعه فرهنگی استان وکلیه دست اندرکاران نشریه سیمره بخصوص آقای رستمی و دوست گرانمانیه جناب آقای امین آزادبخت شادباش میگویم وبرایشان سلامتی و عزت مستدام خواستارم…

  24. سلام و عرض ادب و خسته نباشی خدمت جناب آزادبخت عزیز و امید موفقیت بیشتر برای شما بزرگوار

  25. تعجب میکنم از هجمه های ناجوان مردانه ای که مشخصاً علیه سیمره و دکتر رستمی تدارک دیده شده و تاسف می خورم که عزیزان هم استانی به جای افتخار به سیمره، از هر طرف این هفته نامه ی مستقل رو آماج حملات احساسیشون قرار میدن. انگار نمیدونن سیمره در هر جشنواره ای که پیش از این شرکت کرده، جوایز زیادی رو به خودش اختصاص داده و البته اگر شرایط خاص این دوره از جشنواره ی مطبوعات نبود، قطعاً سیمره بیش از ۵ جایزه رو به خودش اختصاص میداد.

  26. امین جان تبریک میگم امیدوارم که همیشه موفق باشید .

  27. باسلام وعرض تبریک خدمت همه عزیزان مجموعه رسانه سیمره وسایت وزین میرملاس به ویزه امین ازادبخت این جوان پر تلاش در عرصه عکاسی که خو ب ظاهر شده است

  28. امین جان تبریک میگم انشاالله که در تمام مراحل زندگیت موفق و موید باشی الحق برازنده شماست

  29. تبریک به امین عزیز.مویدباشید

  30. ضمن تبریک به مدیر محترم سایت میرملاس نیوز،ارزوی پیروزی و موفقیت روز افزون برای تمامی همشهریان عزیز را از درگاه خداوندمتعال دارم .

  31. اظهار نظر تو این سایت آزاده و فکر نمیکنم کسی قصد توهین به فرد خاص و یا هفته نامه خاصی رو داشته باشه و نباید اینطور مغرضانه برداشت کنید. ولی قبول کنید که حق lطبوعات بروجرد نادیده گرفته شده بروجرد شهر شهید خبرنگار شهید محمود صارمی است و نباید اینطور مطبوعات بروجرد در انزوا قرار بگیرند.

  32. جناب آزادبخت ضمن تبریک موفقیت شمارا در تمام مراحل زندگی آرزومندم

  33. سلام خویین خوشین……امین برا مارکت بوو
    ارا کردوسونیه ی مه ای همیه موفق تره هنی وژمون بوئن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    اره چه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  34. سلام جناب آقای آزادبخت مدیر محترم سایت میرملاس بی گمان زحمات بی دریغ شما شایسته ی تقدیر و تشکر است ،تبریک صمیمانه ما را نیز پذیرا باشید از خدای مهربان توفیقات روز افزون حضرتعالی را آرزومندم

  35. سلام تبریک فراوان به شما اقای ازادبخت

  36. تبریک بر شما

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.