- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

سیمره با کسب ۵ عنوان صدرنشین رسانه‌های غرب کشور شد / مدیر سایت میرملاس برگزیده بخش عکس جشنواره

800

 

به گزارش میرملاس به نقل سیمره، آیین پایانی  و اهدای جوایز برگزیدگان هشتمین جشنواره‌ی مطبوعات و خبرگزاری‌های غرب کشور با حضور هوشنگ بازوند استاندار لرستان و سید سعید شاهرخی معاون وی، آشناگر معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان، حجت‌الاسلام حمیدرضا حنان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، دکتر رحیم جعفری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، خداد ابراهیم رییس هیئت مدیر اتحادیه مطبوعات محلی ایران، حسن حیدری مدیر عامل این اتحادیه، فریدون معتمدیان مدیرعامل خانه‌های مطبوعات کشور، حبیب‌الله خجسته‌پور فرماندار و یحیی عیدی‌بیرانوند شهردار خرم‌آباد، حسن محرابی مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماری از مسئولان لرستان و مطبوعات کشور در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم‌آباد برگزار شد.

هفته‌نامه‌ی  سیمره در این جشنواره پنج عنوان برتر را در بخش‌های سرمقاله، طنز مکتوب، کاریکاتور، مقاله و عکس از آن خود کرد و در صدر رسانه‌های غرب کشور قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، هفته‌نامه‌ی سراسری سیمره در این جشنواره توانست با کسب یک عنوان اولی به همراه تندیس جشنواره، دوعنوان دومی و دو عنوان سومی بدرخشد و بیش‌ترین سهم را از جوایز اختصاصی به این جشنواره کسب کند.

هم‌چنین در مجموع جوایز توزیع شده در جشنواره‌ی مطبوعات و خبرگزاری‌های غرب کشوردفتر خبرگزاری مهر و پایگاه خبری یافته لرستان پس از نشریه سیمره، هر کدام با سه عنوان، بیشترین جوایز را به خود اختصاص داند.

بنابراین گزارش در بخش ویژه شعار سال: 

 صدیقه حسینی از خبرگزاری مهر لرستان رتبه‌ی اول، طیبه عباسی سیفی از خبرگزاری فارس همدان رتبه‌ی دوم و غلامرضا جمالی زاده از رسانه طلیعه امید همدان رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش محیط زیست ( رقابت صرفا استان لرستان ) 

این جشنواره احسان صلاحی از پایگاه خبری یافته لرستان رتبه اول، یحیی سلیمانی از نشریه ایوار لرستان رتبه دوم و مرضیه حافظی فر از خبرگزاری ایکنا لرستان رتبه سوم را کسب کردند.

هم‌چنین در بخش مقاله نویسی سید سیامک موسوی از نشریه پیشگامان زاگرس لرستان، پرویز گراوند از نشریه سیمره لرستان و  مجتبی کاور از خبرگزاری مهر ایلامبه ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش سرمقاله و یادداشت :

دکترکیانوش زهراکار از نشریه سیمره رتبه‌ی اول، الهام حاجی‌وند از پایگاه خبری یافته رتبه دوم و امید غفاریان از نشریه همدان پیام و فیض الله پیری از نشریه سیروان کردستان مشترکا رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش عکس  :

 بهمن زارعی از خبرگزاری ایرنا کرمانشاه، لیلا امیری نورافکن از خبرگزاری ایکنا همدان و امین آزادبخت (مدیر سایت میرملاس ) از نشریه سیمره‌ رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند و هم‌چنین در بخش طراحی، صفحه آرایی و کاریکاتور حبیب‌الله احسن از نشریه همدان پیام و پرستو صفری از نشریه نقد حال کرمانشاه به صورت مشترک رتبه اول را کسب کردند.

سامان احمدی ازنشریه ابوذر کرمانشاه و لیلا اسدی از نشریه پیشوک لرستان به صورت مشترکرتبه دوم و محمدرسول گودینی از کرمانشاه و یاسر دلفان از نشریه سیمره لرستان به صورت مشترک رتبه سوم بخش طراحی، صفحه آرایی و کاریکاتور جشنواره را به خود اختصاص دادند.

در بخش طنز :

عزت الله چنگایی از نشریه بامداد لرستان رتبه اول، وحید حاج‌سعیدی از نشریه سیمره لرستان رتبه دوم را کسب کردند و این بخش برگزیده ای در عنوان سوم نداشت.

در بخش تیتر این جشنواره عبدالله مرادی از نشریه نسیم غرب کرمانشاه شایسته تقدیر شناخته شد و رتبه های اول تا سوم به ترتیب به حامد سیفی از خبرگزاری ایسنا همدان، معصومه کمالوند از نشریه همدان پیام و فاطمه نیازی از پایگاه خبری سفیر افلاک لرستان رسید.

در بخش خبر :

ر رحمان جابری از نشریه صدای ملت ایلام، فاطمه پناهی از خبرگزاری مهر لرستان و ساعدی از خبرگزاری فارس کردستان رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

رتبه‌ی  اول بخش مصاحبه به صورت مشترک به فیض الله پیری از نشریه سیروان کردستان و حسین لطفی پارسا از نشریه همدان پیام رسید و رتبه دوم این بخش نیز به صورت مشترک به عادل سلیمانی از نشریه آوای کرمانشاه و امین ماسوری از نشریه کاسیت لرستان اهداء و حمیدرضا جوادیان از نشریه روژان کردستان رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

در بخش گزارش هشتمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های غرب کشور رتبه اول به فاطمه حسینی از خبرگزاری مهر لرستان رسید.

هم‌چنین رتبه دوم بخش گزارش به فرزاد نویدی از خبرگزاری ایرنا کردستان و رتبه سوم به محمدتوفیق شیرپناهی از نشریه روژان کردستان اختصاص یافت.در این بخش مسعود فرج‌الهی از پایگاه خبری یافته شایسته‌ی تقدیر شناخته شد.