تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

کورانی فر: انتصاب ها در دولت یازدهم بر مبنای توانمندی و شایستگی است

  • کد خبر : 68778
  • 07 خرداد 1394 - 10:32

  معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان گفت: انتصاب مدیران در دولت یازدهم بر مبنای توانمندی و شایستگی افراد، همسویی با نظام و اعتقاد داشتن به برنامه های محوری دولت است.  به گزارش میرملاس ، علی کورانی فر  در مراسم معرفی مدیر کل دفتر آموزش و پژوهش و مدیر کل بازرسی عملکرد و امور […]

IMG10394153

 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان گفت: انتصاب مدیران در دولت یازدهم بر مبنای توانمندی و شایستگی افراد، همسویی با نظام و اعتقاد داشتن به برنامه های محوری دولت است.

 به گزارش میرملاس ، علی کورانی فر  در مراسم معرفی مدیر کل دفتر آموزش و پژوهش و مدیر کل بازرسی عملکرد و امور حقوقی استانداری لرستان با اشاره به مدیریت در دولت یازدهم افزود: مدیریت در دولت یازدهم یک فرآیند کارشناسی و تعهدآور است و افرادی که موفق به خدمت به مردم می شوند باید سیاست های نظام و دولت را مدنظر داشته باشند.

 وی با اشاره به وضعیت کلی لرستان گفت: مدیران استان به ویژه مدیران ستادی استانداری باید با توان مضاعفی فعالیت کنند تا محرومیت حاصل کارهای غیرکارشناسی سالهای گذشته جبران شود.

 وی تصریح کرد: با توجه به تاکید دولت و استاندار، مبنی بر توسعه دانش محور، دفتر آموزش و پژوهش استانداری لرستان باید به نقطه آغاز این تحول تبدیل شود.

 کورانی فر همچنین از مدیر کل بازرسی عملکرد و امور حقوقی استانداری لرستان خواست با دقت نظر بالا به  شکایات و درخواستهای مردمی  رسیدگی شود.

 در این مراسم حمید کشکولی به عنوان مدیر کل بازرسی عملکرد و امور حقوقی و مهران علی پناه به عنوان مدیر کل دفتر آموزش و پژوهش استانداری لرستان منصوب شدند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=68778

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۸
  1. برادر عزیز و بزرگوار جناب حاج کورانی فر ضمن احترام به گفته های حضرتعالی اما جهت اطلاع شما باید بعرض برسانم اولا عزل و نصب انچنانی در استان لرستان صورت نگرفته برای مثال فرماندار کوهدشت در راستای برنامه های دولت تدبیر و امید انتخاب شده اما ایا این صلاحبت رو داره که بدون اجازه نماینده که با قالیباف بوده بخشداران رو انتخاب کنه ایاانتخاب فرماندار الیگودرز ریس اداره اموزش و پرورش بروجرد معاونت تربیت بدنی استان و ……………… در راستای دولت تدبیر وامید بوده ایا روسای انتخابی اموزش و پرورش که الحق و الانصاف بجز ان مورد ذکر شده و اداره رومشکان که هنوز عوض نشده همگی با دولت تدبیر و امیدند صلاحیت لازم را در انتخاب کادر اداری معاونین و مدیران مدارس در هماهنگی با دولت تدبیر و امید دارند ، چه بخواهیم و چه نخواهیم نظر اکثریت سیاسیون استان بر اینست که اولا روند تغییرات با وجود نه نماینده مخالف دولت بسیار کند بوده و اگر صورت گرفته با ز کارشکنی های فراوانی در راستای انتخاب نیروهای پایین دستی صورت گرفته که رضایت بخش نیست .

  2. باسلام جناب آقای کورانی معشوره چه شد از انتصاباب خسته شده ایم

  3. جناب آقای کورانی کجا مدیران عوض شدن.مدیر اداره برق .مسکن.شرکت غله و …هستن سر پستشون

  4. به برادر عزیزم حاج حمید کشکولی تبریک میگویم موفق باشید

  5. سلام . مردم کار وصداقت می خواهند نه انتصاب ….

  6. آقای کورانی فر عزیز مدیر ا ن ارشد برق استان همان قبلی ها هستند که با این دولت به هیچ وجه همسو نیستند و حرف دولتمردان را اعتنا نمی گذارند

  7. نه عزیزم کدام انتصاب بر اساس شایستگی بود فقط بر اساس روابط است اقای کورانی خود وافق بر این مدعا هستن

  8. اداره آموزش وپرورش استثنایی استان را دریابید که نیاز به تغییر وتحول اساسی دارد هاورا

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.