- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

کورانی فر: انتصاب ها در دولت یازدهم بر مبنای توانمندی و شایستگی است

IMG10394153

 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان گفت: انتصاب مدیران در دولت یازدهم بر مبنای توانمندی و شایستگی افراد، همسویی با نظام و اعتقاد داشتن به برنامه های محوری دولت است.

 به گزارش میرملاس ، علی کورانی فر  در مراسم معرفی مدیر کل دفتر آموزش و پژوهش و مدیر کل بازرسی عملکرد و امور حقوقی استانداری لرستان با اشاره به مدیریت در دولت یازدهم افزود: مدیریت در دولت یازدهم یک فرآیند کارشناسی و تعهدآور است و افرادی که موفق به خدمت به مردم می شوند باید سیاست های نظام و دولت را مدنظر داشته باشند.

 وی با اشاره به وضعیت کلی لرستان گفت: مدیران استان به ویژه مدیران ستادی استانداری باید با توان مضاعفی فعالیت کنند تا محرومیت حاصل کارهای غیرکارشناسی سالهای گذشته جبران شود.

 وی تصریح کرد: با توجه به تاکید دولت و استاندار، مبنی بر توسعه دانش محور، دفتر آموزش و پژوهش استانداری لرستان باید به نقطه آغاز این تحول تبدیل شود.

 کورانی فر همچنین از مدیر کل بازرسی عملکرد و امور حقوقی استانداری لرستان خواست با دقت نظر بالا به  شکایات و درخواستهای مردمی  رسیدگی شود.

 در این مراسم حمید کشکولی به عنوان مدیر کل بازرسی عملکرد و امور حقوقی و مهران علی پناه به عنوان مدیر کل دفتر آموزش و پژوهش استانداری لرستان منصوب شدند.