تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

استاندار در جمع طلاب و روحانیون لرستانی مقیم قم حضور یافت

  • کد خبر : 68890
  • 08 خرداد 1394 - 10:10

  خرم آباد – هوشنگ بازوند استاندار لرستان عصر پنج شنبه در سفر به استان قم در جمع طلاب و روحانیون لرستانی مقیم قم حضور پیدا کرد. به گزارش میرملاس به نقل از مهر،هوشنگ بازوند استاندار لرستان بعدازظهر امروز پنج شنبه با حضور در مسجد فیضیه قم در جمع بیش از ۵۰۰ نفر از طلاب […]

 

خرم آباد – هوشنگ بازوند استاندار لرستان عصر پنج شنبه در سفر به استان قم در جمع طلاب و روحانیون لرستانی مقیم قم حضور پیدا کرد.

به گزارش میرملاس به نقل از مهر،هوشنگ بازوند استاندار لرستان بعدازظهر امروز پنج شنبه با حضور در مسجد فیضیه قم در جمع بیش از ۵۰۰ نفر از طلاب و روحانیون لرستانی مقیم استان قم حضور پیدا کرده و گزارشی از فعالیت ها و برنامه های دولت در استان لرستان را ارائه داد.

رتبه اول لرستان در جدول بیکاران کشور طی ۱۰ سال

وی در جریان سخنرانی در جمع طلاب و روحانیون لرستانی مقیم قم با اشاره به مشکل بیکاری در استان لرستان بیان داشت: متاسفانه علیرغم وجود ظرفیتهای فراوان در لرستان این استان بیش از ۱۰ سال است که در رتبه اول جدول بیکاری کشور قرار دارد.

وی با تاکید بر ضرورت رفع معضل بیکاری در استان لرستان عنوان کرد: هم اکنون معضل به مرحله هشدار رسیده و باید اقدامات لازم را برای رفع این مشکل در استان انجام دهیم.

استاندار لرستان به پروژه های تعطیل و غیر فعال استان لرستان اشاره کرد و گفت: متاسفانه این پروژه ها بیش از ۱۰ سال است که راکد و غیر فعال مانده اند.

بازوند از فعال سازی پروژه های راکد لرستان خبر داد و عنوان کرد: با اقدامات صورت گرفته ما توانسته ایم بخش زیادی از این پروژها را در استان فعال کنیم.

وی به فعالیت دانشگاه های سطح استان لرستان اشاره کرد و گفت: در این راستا باید برنامه ریزی به گونه ای باشد که زمینه رشد و توسعه استان با استفاده از دانش علمی دانشگاه ها فراهم شود.

استاندار لرستان تاکید کرد: در این راستا دانشگاه های استان باید اقدام به راه اندازی رشته های متناسب با نیاز بازار استان کنند تا با این کار زمینه رشد و توسعه همه جانبه لرستان فراهم شود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=68890

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. یه دونه عکس لازم بود .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.