تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

چتر امنیتی پلیس لرستان با پایش تصویری،گسترش می‌یابد

  • کد خبر : 68894
  • 08 خرداد 1394 - 10:16

سردار محمد قنبری ظهر پنج‌شنبه به همراه جانشین و معاون هماهنگ‌کننده این فرماندهی با حضور در مرکز پایش تصویری الغدیر ضمن بررسی روند تکمیلی دوربین‌های این مرکز اظهار کرد: با توجه به اهمیت و موقعیت استراتژیک خرم‌آباد در حال حاضر بخش عمده‌ای از معابر و خیابان‌های این شهرستان به دوربین‌های هوشمند و مداربسته مجهز شده‌اند، […]

سردار محمد قنبری ظهر پنج‌شنبه به همراه جانشین و معاون هماهنگ‌کننده این فرماندهی با حضور در مرکز پایش تصویری الغدیر ضمن بررسی روند تکمیلی دوربین‌های این مرکز اظهار کرد: با توجه به اهمیت و موقعیت استراتژیک خرم‌آباد در حال حاضر بخش عمده‌ای از معابر و خیابان‌های این شهرستان به دوربین‌های هوشمند و مداربسته مجهز شده‌اند، اما همچنان در تلاش هستیم، تا همه شهرستان‌های استان را زیرپوشش دوربین‌های پلیس قرار دهیم.

قنبری دلیل راه‌اندازی مانیتورینگ پلیس شهری را نظارت تصویری با هدف بالا بردن ضریب امنیتی، شناسایی تجمعات غیر‌قانونی، امنیت بانک‌ها و طلافروشی‌ها و … عنوان و تصریح کرد: افزایش و تنوع جرائم، پیشگیری، مقابله و مبارزه با ناهنجارهای اجتماعی مستلزم نوآوری و نگاهی کارآمد است.

وی ابراز امیدواری کرد، با پوشش جامع تصویری علاوه بر رصد مشکلات ترافیکی، پلیس انتظامی نیز بتواند اشراف بیشتری نسبت به مسائل انتظامی و اجتماعی داشته باشد، تا در نهایت ارتقای ضریب ایمنی شهر را شاهد باشیم.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: از سامانه پایش تصویری استان به صورت شبانه‌روزی بهره‌برداری می‌شود.

فرمانده انتظامی استان استفاده از این مرکز را به عنوان ابزاری برای افزایش ایمنی و ایجاد امنیت مردم عنوان کرد و گفت: امیدواریم با کار علمی و اشرافیت کامل بتوانیم آرامش روحی را در میان مردم بالا ببریم.

قنبری در پایان دستور تشویق مسئولان و کارکنان این مرکز که به صورت شبانه‌روزی در تلاش در جهت ارتقاء پایش تصویری را دارند صادر کرد.

منبع:فارس

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=68894

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.