تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
7

مسابقه “دال پلان” ی از جنس ” قلیان”/ تصویر

  • کد خبر : 69085
  • 10 خرداد 1394 - 23:45

  میرملاس نیوز: به گزارش اختصاصی میرملاس نیوز؛ عصر امروز طی مراسمی شبکه بهداشت و درمان کوهدشت، در منطقه داوود رشید با حضور جمعی از پرسنل و اهالی این منطقه،به مناسبت هفته ی مبارزه دخانیات اقدام به برگزاری یک مسابقه دالپلان نمود که در این مسابقه بجای “دال ” های سنگی از” قلیان” های ضبط […]

DSC01812

 

میرملاس نیوز:

به گزارش اختصاصی میرملاس نیوز؛ عصر امروز طی مراسمی شبکه بهداشت و درمان کوهدشت، در منطقه داوود رشید با حضور جمعی از پرسنل و اهالی این منطقه،به مناسبت هفته ی مبارزه دخانیات اقدام به برگزاری یک مسابقه دالپلان نمود که در این مسابقه بجای “دال ” های سنگی از” قلیان” های ضبط شده در چند ماه گذشته استفاده شد. 

دکترحسن امینی زاده سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهدشت ضمن تشکر از همت تمامی افراد و دستگاه های مرتبط ، با اشاره به ضبط بیش از ۲۰۰۰ قلیان طی ماههای گذشته در شهرستان، اظهار داشت که تیم بهداشتی  ما با همکاری دستگاه های محترم قضایی و انتظامی با اقتدار و انسجام بیشتر در جمع آوری این قاتل آتشین تمام تلاش خود را خواهند کرد.

وی  ابراز امیدواری کرد که با تلاش و برنامه ریزی ضمن  جمع آوری مکان های فروش  و توزیع به  ترویج فرهنگ آسیب های جسمی و روانی آن در بین مردم  بپردازیم و  استفاده از این قاتل آتشین و بلای جان مردم و جوانان این دیار را به کمترین حد برسانیم./

 

DSC01718

 

DSC01729

 

DSC01747

 

DSC01768

 

DSC01731

 

DSC01743

 

DSC01810

 

DSC01781

 

DSC01775DSC01776 DSC01777

 

DSC01816

 

DSC01823

 

DSC01831

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=69085

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۸
  1. باریکلا

  2. چ چیز باحالی… شتررررق! 🙂

  3. حرکت بسیار قشنگی بوده ایکاش مسئولین فکری اساسی برای مکانهای عرضه قلیان و ….بکنند.چون صرفا با شکستن چند قلیان مسئله حل نمیشود.

  4. بنظرم کارشون اشتباه بوده اگه قلیان نباشه جوانها سراغ اعتیاد میرن.
    کاش بجای شکستن قلیان بفکر حل بیکاری و… باشن

  5. میشه بگید سود این کار چیه؟؟؟!!
    این حرکت واسه قلیون فروشا سود داره فقط.
    این مشکل باید از ریشه حل بشه که متاسانه هیچکس حوصله ریشه یابی نداره.

  6. جمع آوری قلیانهای سطح شهر کاری پسندیده و خوبی هستش .
    کاش دوستان ما این قلیانها رو که چوب و شیشه هستن به جای آتیش زدن به همین کارمندای شبکه میدادن تا وقتی میرن کوه بجای شکست درختان برای آتیش درست کردن از اونا استفاده کنن و شیشه ها رو هم بعد از شکستن به کسانی که ضایعات می خرند تحویل داده میشد ،که اینجوری برای جلگوگیری از آسیب به سلامت ریه انسانها ریه های زمین رو نبندیم . امیدواریم مسئولان شبکه بهداشت نسبت به زباله ها ی عفونی خودشون و این همه آشغا لای داروخونه ها که مستقیم در کانال شهر ریخته و سوزونده میشه با همین جدیت برخورد کنن جناب آقای دکتر امینی زاده یه فکری هم برای دپوی زباله های شهرداری در منطقه خوشناموند هم بکنید من فکر می کنم بهداشت محیط این شهرستان کاملا تعطیل هستش و متاسفانه همه فقط به دنبال برگزاری برنامه های روتین و مناسبتی از این دست هستیم . هر چند زحمات شما در شبکه بهداشت در دوره ریاست جنابعالی در حوزه درمان قابل تقدیر است .
    سازمان مردم نهاد انجمن آوای اردیبهشت ( حافظان محیط زیست شهرستان کوهدشت)

  7. احسنت

  8. حرکتی نمادین و بسیار پر محتواست.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.